11 Ekim 2012 Perşembe

Yoksa o sayıyı rüyamda mı görmüştüm??

66,6 dedik bağrımıza bastık bayramlar ettik o da kendini bişey zannetti yüzüme bakmaz oldu :((( hep 67,1 - 67,5 civarında dolaştım ama bugün tekrar 66,9'u gördüm. Ama söylerken dahi utanıyorum, illa 66 lı bişey görcem diye atletimi ve hatta saatimi bile çıkardım:)))

Zaman geçiyor benim büyüğün doğumgününe yaklaşık 20 gün kaldı ben 65li bişey görcem demiştim yani en az 1 kilo daha vermem gerekli. Yapılmıycak şey değil ama resmen çift dikiş gitmeye başladığım için verip geri alırım diye korkuyorum. Bir de çok soğudu buralar, dün yürüyüşe çıkamadım yağmur yüzünden, bugün çıkıcam soğuk moğuk dinlemiycem banane. Zaten kış aylarında vücut yağlanmaya meyilli olurmuş, buradan geri gidemem. Daha demin asansörde biri fıstık gibi olmuşsun dedi:)))

Bir de dün akşam eski iş kıyafetlerimden oluşan hurcu çıkardım. Yarısı oldu ama 65 olsam süper duracaklar üzerime. Sanki yeni kıyafetler almışım hissine kapıldım. Bunlardan vazgeçemem çok güzel hisler, şişmanlıktan artık olmuyo diye diye kaldırdığım cicişler şimdi bana geri döndü. Çok sevdiğim bir kotum var o bacagımdan geçmiyordu şimdi en azından popom içine sığıyor (daha kapanmıyor tabiki)) Onu da kapattım mı oldu bu iş diycem.

90 gün etkinliği ne bilmiyorum ama yılbaşına 63 olcam oyyy oyyy demesi bile güzel :)))

3 yorum:

SKINNY dedi ki...

Bence kisinda kilo verirsin. Ben diyet yaptigimda yaz, kis arasinda hic fark olmadi. Onemli olan bogazina girdiklerini kontrol etmen. Zaten vermissin bence yilbasina da 63 olursun. 82nci gundeyiz 90 gunluk maceramizda.

mariposa dedi ki...

İnşallah hedefime ulaşırım. Bu arada blogunu izlemeye çalıştım ama beceremedim izle butonu yok,nasıl yapabilirim bir fikrin var mı???

SKINNY dedi ki...

sayfam cok kalabalik olmasin diye izleme kismini cikarmistim. sik sik ugrayabilirsin bu aralar cok sik yaziyorum aman nazar degmesin.