16 Ekim 2012 Salı

Geri Sayım 78. Gün

Sabah uyandığımda 66,7 kiloya geri döndüğümü gördüm. 3 Kasıma az kaldı 1 kilocuk verebilirim sanırım. Ben çoğunuzdan daha yavaş kilo vermeyi hedefliyorum, zaten daha hızlısını da beceremem. Geç olsun güç olmasın, napiim...

Gelelim bugün yediklerime;

Sabah uyanıca 1 dilim limon, 1 tarçık kabuğu , 1 kaşık elma sirkeli sıcak su

Kahvaltı- 1 adet sade probiyotik yoğurt, 1 büyük mandalina, 1 kupa yeşil çay

Öğlen-3 ızgara tavuk köfte (bi halta benzemiyordu ama mecburen yedim), 1 kaşık yoğurt, 1 kaşık kısır, biraz yağsız yeşil salata, 2 dilim salatalık turşusu)

Öğlen yemeğinden sonra 45 dakika yürüyüş

1. ara öğün- 1 mandalina, 3 diyet bisküvi, neskafe 2si bir arada

2. ara öğün- 3 pirinç/mısır patlağı(üzerine light labne ve domates'le)

Akşam (planlıyorum)- brokoli haşlama, yeşil salata, 3 köfte, yarım su bardağı(haşlanmamış ölçü) kepekli makarna



Evettt; listeye tam olarak uymuş bulunuyorum, ne dediysem yedim, hatta fazlasını da yedim :((( 1 adet magnum mini, 1 kocaman(dev gibi) kase dolusu sütlü nesfit, fındık, badem, ayçekirdeği



Böhüüü:(((

Hiç yorum yok: