19 Ekim 2012 Cuma

Krizler münasebetiyle yayınımıza bir süre ara verilmiştir:)))

Merhaba, 3 gündür akşama kadar ve akşam yemeği de dahil çok güzel devam eden beslenme şeklim, akşamları içimdeki canavarın ortaya çıkmasıyla 3 gündür sekteye uğruyor. Doğum yaptığımdan beri yani 11 aydır adet olmuyorum ama bence vücudum belirli zamanlarda sanki adet oluyormuşcasına tepki veriyor. Geçen ay da böyle olmuştu. (ya da benim uydurmam ama hakikaten çok fena oluyorum ve asla önüne geçemiyorum)

önceki gün krizini kocaman dev gibi bir kase sütlü kornflakes ve mini magnum yiyerek, bir önceki gün 2 kocaman dilim kepek üzerine light(!) labne ve bal + ayçekirdeği yiyerek, dün akşamkini ise 7 pötibör bisküvi ve 7 adet minik lokum yiyerek atlattım, yani atlatamadım sınıfta kaldım:))) Bunlar akşam yemeklerinden sonra yediklerim yani:)))

Direnmeye de çalışsam, su da içsem, yeşil çay da yutsan olmadı allah olmadı, ben de saldım gitti, demek ki vücudumun ihtiyacı varmıç. Bunun Sonucunda da 66,5tan 67,5a terfi etmiş bulunmaktayım. Yapcak bişey yok. 3 gün yürüyüşümü aksatmamıştım en azından.

Gelelim bugüne. Bugünü kendime tatil ilan ettim. İşyerinde dün fazla mesai yaptım ve bugün öğleden sonrası için izin aldım. Amire de söyledim, kendime ayırıcam bu öğleden sonrasını, çocuk çocuk düşünmeden yayılıp oturcam gezicem dedim. Vallahi dedim, o da tamam gez bakalım dedi, yolladı :)))

AAA söylemeyi unuttum, bizim kayınvalideler zengindir söylemesi ayıp, Bodrum'da 2 adet yazlık vardı, birini kullanıyolar, diğeri satılmayı bekliyordu. 2 gün önce alıcı çıktı, kayınvalide, koca ve büyük cadıyı bu vesile ile Bodrum'a arabayla gönderdim. Evde miniğimle başbaşayız. Bu öğleden sonra koşa koşa eve gitmiycem, öğle yemeğini dışarıda ayarladım,rezervasyonumu yaptırdım, tek başıma ünlü bi yerin açıkbüfesine gidicem, 2 saat oturup gazete okuyup yiyip içicem:))) Sonra bir fırsat sitesinden aldığım masaj kuponlarımı kullanıcam. Birini kese-köpük, ondan sonra da 45 dk masaj:)) 2,5 saate yakın da otelde dursam, gene akşam 6da evde oluyorum. Ha canım isterse alışverişe de giderim...

Akşam evde bavul toplamak lazım. Yarın sabah 10da Bodrum'a gidiyoruz bebişimle, benim gittiğim uçakla kayınvalide dönecek, kendisiyle büyük ihtimalle havaalanında dahi görüşemiycez:)))) Biz de 1 hafta ailece tatil yapıcaz, feribotla Kos'a gitmeyi düşünüyoruz, belki de Rodos. Yeşil pasaportlarımız hazır nasıl olsa, bebelerime de çıkardım :))

Bodrumda öyle sapıtık yemeyi planlamıyorum, aksine çok dikkatli olucam, dönüşte bir detoks programı daha çaktımmı 60a doğru yolculuğu başlatmayı planlıyorum.

Şimdiden herkese iyi bayramlar, dönüşte herkes birbirine rapor vericek ona göre:))) Hepinizi öpüyorum, görüşürüz....




Hiç yorum yok: