15 Ekim 2012 Pazartesi

79. gün

Hem bıktım hem utanıyorum hafta sonu sapıttım demeye. Valla suç bu sefer kocamda, güzel bir hafta sonu geçirelim diye gezmedik yer bırakmadık. Dolayısıyla yemedik şey de bırakmadık.

Pazar akşamı kendisine fırçamı çektim, bu artık son, daha da sana ayak uydurmuyorum, aklımı çelmeye çalışırsan hakkım haram zıkkım olsun sana dedim:))) Senin gibi dombili olmıycam diyerek onu da gaza getirmeye çalıştım ama pek başarılı olamadım sanırsam , pis pis güldü :)))


Ben gene hafta içi efendiliğime geri döndüm. Ahan da yediklerim;

Uyanınca 1 bardak tarçınlı,limonlu su (galiba bu sabah sirke eklemeyi unuttum)

Sabah 9,45- 1 adet domates, irice bir parça tuzsuz lor. Bu tatlı kahvaltılık lor dediklerinden. sanırcam 2 kibrit kutusu kadar yedim. epey irice bir parçaydı ama olsun hakkımdır... Neden?? Ekmek yemedim
1 kupa yeşil çay

Öğlen- 1 adet kabak dolması, orta boy, üzerinde 1 kaşık yoğurt vardı. Yanında yağsız/limonlu karışık yeşil salata ve 1 adet çiğ köfte. Çiğ köfte gene hakkımdı çünküm gene ekmek ve çorba yemedim:))) yarım litre su

45 dakika yürüyüşşşş

1. ara öğün- 1 adet orta boy elma, 1 kupa lipton form çay
(öğle-ikindi arası 1 litre su içtim)

2.ara öğün- 1 adet kepekli lavaş, lor peyniri ve domates ile (5,30 gibi yiycem)

Akşam- 1 bardak kefir, 1 elma (yiycem)
revize- yarım bardak kefir, yarım elma,5 çiğ fındık, 5 çiğ badem, saat 9 gibi 1 magnum mini ama kalorisi 150 napim misafirler gelirken getirmiş)


Bir de 1 litre komposto içicem ama hemen yuh demeden dinleyin:) Evde canı çıkmış, nerdeyse çekirdeklerine kadar kurumuş kuru eriklerden 1 avuç dolusu, 1 küçük elma, 1 tarçık kabuğu, 1-2 adet karanfil ve 1 paket rezene ile yaptım. Süt olsun diye içicem. Malzemeleri süzüp attım, ezerek posalarını filan da almadım yani...

Bence gayet güzel gidiyorum. Cumartesi sabah 66,5'i görmüştüm, bu sabah 67,3 tüm. Hemen toparlamam lazım, yarına 66,9 olurum gene zannımca...

4 yorum:

sevgı saygı dedi ki...

BU SENE HEP DIYET YAZIYORSUN....DIYET SEVMEYENLEREDE BI KIYAK YAP BE GÜZELIM...

sevgı saygı dedi ki...

BU SENE HEP DIYET YAZIYORSUN....DIYET SEVMEYENLEREDE BI KIYAK YAP BE GÜZELIM...

mariposa dedi ki...

Tubişçim benim hayatım rejim olmuş napiim. Yoksa kocamla kavgalar, kaynanayla sürtüşmeler hala devam ediyor ama ben onlara önem atfetmiyorum :) Seni mi kırcam şekerim, bende macera bol, en kısa sürede yazıcam..

asude dedi ki...

bence süpper sağlıklı dengeli ve ölçülü olmuş menün.lor peyniri yağsız ve proteini yüksek oldugu için doyana kadar yiyorum ben de:) benim ilgi alanım diyet ama kaynana ile sürtüşme bölümlerini merak etmedim değil:)