17 Aralık 2009 Perşembe

İkinci mim :))

Bu da benim ikinci mimlenişim :)) Üçten sonra saymayı bırkacağım kısmetse :))
Kara kitap mimlemiş beni, fazla uzatmadan cevaplayayım;


Sizi en çok üzecek olay:

Sevdiklerimi kaybetmek.. Onun dışında herşey vız gelir tırs gider... Yani anlık olarak üzülsem de hemen unuturum acılarımı genelde.

Nerede yaşamak isterdiniz?

Çok lüks ve kocaman odaları olan, çok şık döşenmiş bir plaza dairesinde. Mümkünse içinde büyük bir giysi odası olsun. Mümkünse sevdiğim arkadaşlarımdan oluşan komşularım olsun. Kara kitapın istediği gibi (deniz kenarında,arkasında kocaman bir orman olan,hem deniz hem de çam kokusu duyulan, bahçesinde mümkünse mutlaka limon ağacı olan bir ev) bir de yazlığım olsun, kışın plazada, yazın bahçeli evde yaşayayım:)))

Yaşayabileceğiniz en mutlu an:

Yaşadığım en mutlu an bebeğimi ilk gördüğüm andı. Bundan sonra yaşayabileceğim en mutlu an ise heralde ikinci bebeğimi ilk göreceğim an olur. (yakında hamile kalmayı planlıyorum da.)

Hangi hataları hoşgörüyle karşılayabilirsiniz?

Bir hata bir değil iki kez tekrarlanabilir ama üçüncü kez tekrarlanırsa işin içinde art niyet vardır. Bu nedenle üçüncü kez tekrarlanmayan her hatayı hoş görebilirim.

En sevdiğiniz erkek karakter:

300 Spartalı filmindeki kral karakteri beni kendimden geçirmişti :)) Şimdi ne adamın ne karakterin adını hatırlıyorum ama adamı çok takdir etmiştim. Hemen aklınıza kötü şeyler gelmesin, tamam çok yakışıklı, yunan heykeli gibi vücudu da var ama olay o değil, perslerin dangalak elçisi gelip bunlara diz çökün yoksa hepinizi öldürücez gibi bişeyler emretmeye kalmıştı, kral da karısına yani kraliçeye baktı, kraliçe başıyla onay verdi, anca ondan sonra elçiye tekmeyi basıp kuyuya attı, yani bu davranışıyla savaşa girmeden önce karısının onayını aldı. Ben de hayranı oldum tabi :))


Tarihteki favori kahramanlarınız:

Mustafa Kemal Atatürk

Gerçek hayattaki favori kahramanınız:

Sürekli gülen, sohbeti çeviren, her konuda muhabbet edebilen ve espirili insanlara bayılırım

En sevdiğiniz ressam:

Monet

En sevdiğiniz müzisyen :

Yalın'ın sesi çok pürüzsüz geliyor bana, su gibi akıyor tabiri caizse. Yabancılardan da Rihanna ve Beyonce.

Bir erkekte en çok beğendiğiniz özellik:

Sevdiğine sahip çıkıp herkese ve herşeye karşı koruyan erkekler bir numaradır benim gözümde.

Bir kadında en çok beğendiğiniz özellik:

Arabulucu olan, sessiz sessiz kavga etmeden, insanları birbirine düşürmeden olayları halledebilen ve istediğini yaptırabilen kadınlara hayranım.

En sevdiğiniz erdem:

Sabır

Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş:

Sonucunda birşeyleri halledebildiğim, bir sorunu çözebildiğim ya da birine yardım edebildiğim iş. Yani uğraşıp uğraşıp sonuçlandıramadığım ya da faydasız olan işler beni çok yorar ve mutsuz eder.

Kimin yerinde olmak isterdiniz?

Kimsenin yerinde olmak istemezdim ben kendimden memnunum ama biraz daha zayıf olmaya itirazım olmazdı :)))

Arkadaşlarınızda hangi özelliklerin olmasını isterdiniz?

Espiri kabiliyeti, zeka, samimiyet

Kendinizde gördüğünüz en temel eksiklik?

Bazen aynada kendimi çok çirkin ve çok şişman görüp kendi kendimi değersizleştirip mutsuz oluyorum. Bu da kendime güvenimin eksik olduğunu gösteriyor.

Hayatınızın en büyük şanssızlığı?

Yemek yemeyi çok sevmem ve bu nedenle kilo almaya çok yatkın oluşum.

En sevdiğiniz renk:

Siyah

En sevdiğiniz çiçek:

Gül

En sevdiğiniz kuş:

Muhabbet kuşu, hele de evcilse durup durup öperim :)

En sevdiğiniz yazar:

Elif Şafak

En sevdiğiniz şair:

Şiirle aram pek yoktur.

Tarihte en sevmediğiniz karakter:

Adolf Hitler

En çok isteyeceğiniz özellik:

İnsanların aklından geçenleri okuyabilmek

Nasıl ölmek isterdiniz?

Öleceğimi bilmeden ve acı çekmeden, mümkünse yeterince yaşlı ama kimseye muhtaç hale düşmemişken...

Hayattaki sloganınız?

Hiçbirşey kafaya takmaya değmez, çünkü zaman herşeyin ilacıdır.

Şu anki ruh haliniz?
Şu an gayet neşeliyim, bir saat sonra bilemem :))

Eveeet, kimi mimlesem acabaaa??? Petunya, Hicran ve Daisy..
Öpüyorum hepiniziiiii

3 yorum:

DaiSy dedi ki...

Bizde seni öpüyoruzda bu mim yaz yaz bitmez gibime geldi maşallah çok uzunmuş :) Ben en sevdiğim erkek karakteri söyleyip kaçsam olmaz mı ha? Micheal Scofield :)

mariposa dedi ki...

:)) olur olur, bu arada senin neden bir bloğun yok bakiiim, var da ben mi bilmiyorum, izleyicilere kapalı mı vs.. Sonuç olarak sen de blog aç, ben de seni izliyim yorum yapayım :)))

DaiSy dedi ki...

Benim henüz blogum yok çünkü şu ara o kadar çok sorun varki başımda onlara bile zor vakit buluyorum. Blogum olmamasına rağmen bundan önce 2 kez mimlendim ve bir haylide hadi yaww blog aç teklifi aldım. Bu nedenle kendimi fahri blogger ilan ediyorum!!! :):):)