22 Aralık 2009 Salı

Bende bu koca varken zayıflamam imkansız. Dün akşam evde mantı vardı, işten gelince hemen yapıverdim, kendim küçük bir tabak yağsız sossuz yedim, kocaminkine istediği gibi tereyağı-salçalı sos yaptım, iki devasa tabak yedi. Gece saat 10da tırmalamaya başladı ben çok acıktım diye. Ben de zaten tadımlık yediğim için acıkmıştım. Dedim ki, kocacım ben de açım hem de çok açım ama yemeyelim bu saatten sonra, hem evde de bişey yok. Benim akıllı koca da o zaman ben sana seçenekleri sayayım diye başladı yok hamburger patates, yok soğuk sandwich,yok pizza... ay saydıkça sayıyo bana da fenalık gelmeye başladı. Git sen ye gel dedim en sonunda. O da sen açken benim boğazımdan geçmez diyip gitti ikimize de kocaman ekmek arası köfte ve midye dolma alıp geldi. Benim de açlıktan gözüm dönmüş zaten, yalayıp yuttum iki dakikada ne varsa. Bebek de oturdu yanımıza hiç sesini çıkarmadan bizi izliyo, korktu garibim heralde, bunlar beni de yiycek, dikkat çekmiyim diye uslu uslu oturdu :))

Ertesi sabah 1 kilo almış görünce gittim uyandırdım kocayı, dedim ki Allah aşkına beni azdırma, senin iradesiz bi karın var, beni azcık seviyosan yanımda laf etme, gece acıkırsan çık git serbestsin dedim, o da peki karıcım bidaha böyle iş yapmayalım dedi. Zaten de tehdit ettim yoksa seni boşarım, senle kilo vermemi imkansız hale getirme dedim:)))

Yılbaşına kadar sıkı diyetteyim, herzamanki gibi..:))

5 yorum:

selin dedi ki...

ah bu kadınlar hep aynı durumdayız sevgili mariposa.benim eşimde şöyle bol tereyaglı corbalar,pilavlar,börekler,tatlılar hastası.bende1.6 yıldır ciddi diyet yapıyorum.ama kesin karar vereli5 yıl oldu.1 oglum 1 yaşında başladım,sonra ki dogumda cok dikkat etmeme ragmen 20 kiloyla kapattım,süt dönemiyle.şimdi ideal kiloma5 kilom kaldı onunla ugraşıyorum.ama profesyonel diyetisyenlerle kendi başıma hiç yapmadım metobolizmam mahvolur diye.kolay gelsin.bende titiz degilim kadınların temizlik anlayışını anlayamıyorum.cok düzenliyimdir,herhalde onlar gelince daha fazlasınımı istiyorum galiba sonuc yine benden kotayı aşaya cekmeli,beklentiyi asgariye indirelim.

mariposa dedi ki...

İdeal kiloya 5 kilo varsa süpersin selincim. Benim 10 kilom var, gerçi 5 kilo da bana yeter:) Ben de hiç diyetisyene gitmedim, neler yapmam gerektiğini çok iyi bildiğim için gerek görmedim. Tabi bilmek ayrı yapmak ayrı:)) ben de doğum kilolarını verdim, 10 kilocuk evlendikten hamile kalana kadar aldığım kilo :))

DaiSy dedi ki...

Haydaa :) Olsun arada kaçamak olabilir. Böyle zamanlarda sporu fazla yaparsan dengeyi yakalayabilirsin. Yeni yılda Yüzmeye ek olarak Pilatese de başlamayı düşünüyorum. Seni gaza getirmek için buraya da yazayım dedim :)

mariposa dedi ki...

Dün akşam spinning yaptım, öğlen aralarında da yürüyüş yapıyorum. EE akılsız başın cezasını ayaklar çekermiş :) Seni de kararın için tebrik ederim, ama çocuk yok heralde kendine ek zaman ayırabileceğine göre :))

DaiSy dedi ki...

Çocuk yok ama çoluk var :P