1 Aralık 2009 Salı

Bayramdan geriye kalanlar...

Soruyorum size ey ahali, 3 günde 1,5 kilo nasıl alınır? Bunu beceren şahıs midesinde ne tür bir canavar beslemektedir? Kendim sordum kendim cevap vereyim bari, çünkü zannımca benden başkası 1 aydır vermeye çalıştığı kiloları 3 günde geri almayı başaramaz. Ya bu nası bişeydir, ben bu kiloları nasıl vericem, tamam yaptım bi eşeklik ama 3 günün bedeli bu mu olmalıydı? Ayrıca da fazla yemekle birlikte kendimi tamamıyla kaybetmedim, yani ben bunu haketmediiim :))

Bir önceki yazımda emeklerimin karşılığından bahsetmiştim, bu da eşekliğimin karşılığı...

Bu da kendime; Yemesene be kadın, zaten ikram edilenlerin çoğunu da beğenmemiştin, öyleyse niye yedin, bunca boş kalori aldın bari değseydi. Git akşam çılgın gibi spor yap, sanki bi akşamlık spor seni kurtaracak. 3 günde mideyi de genişlettin, şimdi açlık duygusuyla da uğraş bakalım.

Oyyy ben nerelere gidemmmmmm, oyyyy :)))

Hiç yorum yok: