23 Aralık 2009 Çarşamba

Çıldırıciiimmm

Az önce iş arkadaşlarımdan biriyle ufak çapta tartıştık. Zaten uzun zamandır gizli bir sürtüşme vardı. Ay nasıl kızardım bozardım sinirden anlatamam. Üstelik de gözlerim doldu.:(( Çatır çatır tartışanlara bayılıyorum, ben aşırı sinirlenince gözlerim dolar, yok mu bunun bir çaresi yahuuu... Neyse gittim amire anlattım, sen haklısın ayağı çekildi ama heralde bişey yapılmayacak. Ay az önce kendime aynada baktım kıpkırmızı bir surat, çatık kaşlar ve dolmuş gözler. Gidiyim bi sigara içeyim bari...

Bu huyumdan nefret ediyorum :(

4 yorum:

Adsız dedi ki...

cok hassas olmalısında ondan birde haksızlık karşısında insanın gücüne gidiyor.sigara cözüm olacaksa iç amam ben hiç faydası oldugunu görmedim.sinirlerini kuvvetlendirmek için sabrını önce artırmalısın sonrası gelir sabır insana güç ve kuvvet,karşındakini ise aptal durumuna düşürür kendini üzme sevgiyle kal mariposa

Unknown dedi ki...

olur böyle tartışmalar.
ama ben senin yerinde olsam amire gitmeye hiç gerek yok , o kişinin kibarca canına okurdum.
sıkma canını, çook böyle insanlar karşına çıkacak.

Petunya dedi ki...

Eskiden ben de öyleydim, 30'umdan sonra açıldım, üzülme her kötü deneyim sana tecrübe olarak döner, bu olaydan edindiğin deneyimler kıymetli, başımıza gelen her can sıkıcı durum gibi.

mariposa dedi ki...

Aynen öyle Selincim, bazı şeyler çok gücüme gitti, sabrımın son noktasındaydım zaten, patladım sonunda.
Tuğbacım, kendim halledebilsem emin ol hallederdim, çocuk gibi amire gitmek benim de hoşuma gitmedi ama başka seçeneğim yoktu.
Petunyacı, 30uma az kaldı, ben de açılmayı sabırsızlıkla bekliyorum :))

Sonuç olarak bugün herşey eski haline döndü, tek bir farkla, ben çok rahatladım. Oh beeee, içimde patlayacağına dışımda patlasın :) Hepinize teşekkür ederim değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için...