8 Ocak 2013 Salı

Yola devam...

90 günde eriyemeyen, üstüne de benim gibi kilo alan biri artık kendine süreli hedefler koymamayı öğrenmeli diye düşünüyorum. Gerçekler tartıdan fırlayıp şraaaakkk diye suratıma çarptığı anda dedim ki kendi kendime, e be öküz mariposa, sen kendini biliyosun, yapamayacağını anladığın anda neden iyice yedin patlayana kadar yedin? Bari herzaman yaptığın gibi bi gün kaçıyosa 2 gün yakala da kilonu muhafaza et, di mi? Anladım ben anladım, yılbaşına kadar verdim-veremedim stresi oldum. Artık kendime tarih neyin koymuyorum. Azimliler, disiplinliler yapsın ben yapamıyciiim ama kendi çapımda bugün batırdım 3 gün toparladımlarla kaplumbağa hızında hedefime ilerliyciiim. Hedefim de 57 :) eheehee sizin zannettiğinizden daha uzun sürecek ama olacak eninde sonunda:)


Ben asla rejim kitabı satın alıp da okumuş değilim. İlk defa listelere uyduğum bi diyet sevgili Ezgi'nin diyeti oldu. Birkaç gün önce de arkadaşım Karatay diyeti'ni getirdi. Bi göz attım fena değil. Kendimce ikisinin karışımını yapıyım diyorum. Bu arada 66.9 oldum:))) az kaldı iki lileri bir geri 65e düşüyorum...

6 yorum:

ömür dedi ki...

Ne kadar da paralel şeyler yaşıyoruz kilo verme sürecinde:)
yanlız değilim duygusu iyi geliyor.
tüm 90 gün kervanındakiler hemen hemen aynı durumdayız.Birimiz toparlasa diğerleri de toparlıyacak sanki :))

Ben de karatay diyetini yapsam mı yapabilirmiyim diye düşünüyorum cesaretim yok ,belki ben de kendime uyarlarım.

Adsız dedi ki...

selamlar .... oh oh bi hareketlik gelmis bloglara ... her kez kaldigi yerden devam diyor ... insallah bu positiv enerji kirilmaz ... bir birimize destek oluruz. Al ver kilolari insani cok demeotive ediyor ... önceden kolay gelen degisiklikler ... gün geliyor ...imkansiz görünüyor ... ama basaracagiz ... dedigin gibi eninde sonunda olacak bu is:) sevgilerle Meltem

mariposa dedi ki...

Toparlanmaya başladık canım, sen de başla bakiim madem hepimiz birden yamulduk hepimiz birden de toparlıyciiz. Diğer bloglara göz attım herkes debeleniyo, hadi sen de hemen şimdi ipin ucunu yakala:)

Terazi dedi ki...

Tartı konusunda yazdıklarına aynen katılıyorum. Tartı eğer beni üzmüşse, ben de onu üzmek için elimden geleni ardıma koymuyorum! Hani şöyle hırs yapayım, bi kendime geleyim, yok! İşin sonu yine bana dokunuyor ama o gözü dönmüşlükle bunu düşünen kim?

Bu arada Ezgi'nin listelerinde ara öğün var bildiğim kadarıyla fakat Karatay'da ise yok... İkisini nasıl bağdaştıracaksın?

Ben 2010 yılında Karatay'ın sistemine çok benzeyen, (fazladan Fevzi Bey'in "gaz verdiği")Fevzi Özgönül-Karboksipunktur yaptım bir süre ama yarım bıraktım! Sisteme, hele de o gaz olayına inanamadım bir türlü sanırım. Hâlâ da alacak seanslarım var...

Okumamakla da iyi yapıyorsun bence; ne kadar çok okursan, o kadar da kafan karışıyor! Olabilirsen kendi kendinin doktoru olmak en iyisi... Ama olamıyorsa da güvendiğin bir uzmanla yola çıkmak sonuç getiriyor.

Kolay gelsin diyeyim; sana, bana, hepimize...

mariposa dedi ki...

Sevgili terazi, diyorum ki ezginin verdiği ara öğünleri sadece yoğurt ya da 1 bardak ayranla sınırlayayım. Yani yanında meyve veya çerez yemeyeyim. Karatayda yoğurt-ayrana pek karışılmıyor.Akşam Yemekten sonra ara öğün yapmıyordum ben zaten. Çok aşırı zıtlık yok bence, bağdaştırılabilir.

Haaa, ben ne yapıyorum şu anda, sabah kahvaltımda simit-peynir-domates var, demek ki ikisini de yapmıyorum:)))

Bi de yanında yeşil çay, neye yarayacaksa:)))

... dedi ki...

Ben hayatta kitaba bagli kalamam kardescegizim. Cok zor olmuyor mu ya:(
Ama keske uyabilsem. Insani disipline eder, hedefine ulastirir.
Ama benim taktikle, seninde dedigin gibi, ayni mehteran gibi, iki ileri, bir geri:)