16 Ocak 2013 Çarşamba

Yok Kardeşim Bu Böyle Olmayacak!!!

Sinirleniyorum kendime, iradesizliğime... Ama benim ne suçum var arkadaşlar, öğlen yemeğinde yağlı yağlı şeyler çıkıyo, doğru düzgün sağlıklı protein yok. Ben de tadı bi halta benzemeyen sebze yemeği alıyorum birazcık salata ve yoğurtla, sonra da doymuyorum. Kıvrım kıvrım kıvranmaktan fenalık geldi. Ara öğün beklemek, yedikten sonra doymamak yaktı beni. Spor desen hakgetire... Tabiki bunların hiçbiri bahane olamaz, benim hazır olmamamdan kaynaklanıyor. Sıkıldım, yoruldum,ilk pes eden ben oldum, siz bırakmayın Mehtap hocanın peşini. Ben de kendi çapımda tepişeyim yediklerimle...

Sigarayı da aynı dönemde bırakınca mı böyle oldu acaba? Açlıkla sigarasızlığı mı karıştırdımkine?? Şerefsiz sigara, attım gittin işte, düş yakamdan!!! Neyse arkadişler. Bundan sonra yapacaklarımı değil yaptıklarımı yazayım en iyisi. Siz sorarsınız o zaman ne yaptın ne ettin de kilo verdin diye...

Böhüüü....:((((

2 yorum:

... dedi ki...

Ah canim, ne desem ki:(
Bende dune kadar dedigin gibiydim, diyete girdigim icin midir nedir diyordur, surekli actim:(
Mehtap hocanin listelerini pek uygulayamiyorum. Ya da bilmiyorum, o kadar cok secenek var ki, illaki birine uyduruyorum da diyebilirim.
Ama kafama gore takiliyorum sanirim.
Sen de yeterki diyette degilim nasilsa, yiyim gitsin moduna girme de, kendince ne yaparsan yap.
Ah her zaman demisimdir, listeler bize gore degil:)

Sigaradan da kurtuldun, senin icin bu diyetten daha onemli! Kesinlikle!
Ay kiz, ne cikiyo yemek? Canim cikti. Helede yagli sagliksiz seylere bayilirim yemin ederim:)

mariposa dedi ki...

Ben de kafama göre takılma kararı aldım incebellim, anam sen de bana incebellim de 65 olunca tamam mı:))

Bak şekerim, iş yerinde çin usulü tavuk çıktı dün, tavuğu küçük küçük parçalayıp sebzelerle birlikte yağda kızartıyolar. Anam bi güzeldi sorma(arkadaşınkinden tırtıkladım:))

Bugün de mezgit kızartma vardı. Sebze olarak patates yemeği çıkınca öyle de battım böyle de diyip balık yedim:))

Şimdi de ara öğün lor peyniri ile 5badem:) Evet katılıyorum, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu:)))