11 Ocak 2013 Cuma

Yeni kararlar vakti...

Sigarayı ne güzel bırakmıştım. 2 ay öncesine kadar da ağzıma sürmüyordum. Hamilelik ve emzirme dönemlerinde bir tane dahi içmedim. yaklaşık 1,5 senedir yani. Ama ne olduysa son 2 aydır kendimi sigara içmekten alıkoyamıyorum. Üstelik hala da emziriyorum. Kendime yazık ama bebeme daha çok yazık. Sabah yurtdışına gidecek arkadaşıma free-shop'tan sigara siparişi vermeyi planlayan ben, şu an itibariyle sigaraya tekrar elveda demeye karar verdim.

2 ay öncesinde kurum içi daire değişikliği meselesi beni iyice yıpratmaya başlamış, stresimle sigara içerek baş etmeye çalışmıştım. Herşey güzel neticelendi. Peki neden sigara içmeye devam ediyorum?? Etmeyecem anasını satiim. Bitti bu iş...

Yeme mevzuunda bu kadar kesin görüşlü olamıyorum çünkü kestirip atılacak kadar kolay bişey değil. Misal dün akşam mantı yedim. İdealim kiloya ulaşmak için rejim şart ama o konuda henüz yeteri kadar motivasyonum yok. Yani asla bi çatal bile yemiycem moduna giremedim henüz. O da yakındır, hissediyorum...

Mevsimleden Roma- Mehtap'ın diyetini bekliyorum. Sanki kadın sihirli değnekle dürtecek beni:) Sihirli değnek dedim de; hani bir karikatür vardı, şişkonun birine "elinizde sihirli bir değnek olsa ne yapardınız" diye soruyorladı. Kadın da "yerim" diye cevap veriyodu. İşte tam da o moddayım :)



Hiç yorum yok: