4 Ocak 2013 Cuma

Neden yazmıyorum???

Tabi ki UTANCIMDAN!! Ne oldu bilemiyorum 65i gördükten sonraki 1 ay içerisinde 70i görünce büyük çapta şok yaşayıp kendime ve dünyaya küstüm. Ne gerek var dimi, sen git pis boğazına küs dünyanın ne suçu var diyorsunuzdur:) Aklıma başıma aldım sayılır da sabah 67,5 i tekrar yakaladım. 90 günde kilo verme kervanına katılmasaymışım demek ki 500 kilo olacakmışım:)

İşyerimde daire değişikliği yaşadım, benim için süper ötesi bir olay çünkü çok kişiyi ikna etmem gerekiyordu. Bir şekilde bana verilen değeri gördüm ve işime tekrar dört elle sarılmaya başladım. Ayrıca bu birimde büyük ihtimalle daha çok toplantı-yurtdışı temas vs olcak, daha az iş olcak. Böylelikle kendimi geliştirmeye vakit ayırabilicem. İngilizcem tarzanca düzeyine inmiş bulunmakta ve bu benim içimde bir yara. Meslektaşlarımdan geri kalmıştım kullanmaya kullanmaya.

Çoluk çocuk ve ben süper hastayız. Geberiyorum hastalıktan öyle böyle değil. Utancımı yenerek yeni yılın ilk yazısını yazdım ya, peşi gelir artık. Hepinize sevgilerimi sunuyorum.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

öncelikle terfi için tebrik ederim...
kiloyu dert etme nasılsaki geri verecen:)
geçmiş olsun hepinize...

mariposa dedi ki...

Teşekkür ederim canım, haberi tam yılbaşı öncesi almıştım, psikolojikman bütün yılım süper geçecekmiş gibi hissediyorum:)


Kilo verme serüveni bir gazla başladı ama çok fena patladı:)) Napalım canım benim gibi müzmin kilolular bi gazla tüm yağlarından bi anda kurtulacak değil ya:)))