24 Mayıs 2011 Salı

Sana ulaşmak ne zormuş ey blog!!!

Kaç gündür bir türlü bloğa giremedim, hiçbirinizi okuyamadım. Valla zaman geçmiyor böyle yahu :)))

Kaynana kavgasının üzerinden çok sular aktı, gene hiçbişey olmamış kıvamına geldik. dıştan tabiki böyle, içimizde ne fırtınalar kopuyo bilemem :)) Yok saydım unuttum gitti...

Eşimin teyzesi felç oldu, sol taraf gitti kadında. Dün akşam ziyaretine gittik, Allah kimsenin başına vermesin çok zor ya.. İnşallah iyileşir. Ben de böyle şeyleri gördükçe hayatta dandik kavgalardan çok daha önemli şeyler olduğunu hatırlayıp ailemle sağlıklı geçirdiğim her güne şükür ediyorum.

Son olarak az önce öğle yemeğinin üstüne bir paket negro yedim, pişmanımm... Zaten bugün itibarıyla göbeğimin azıcık çıktığını farkettim. İnsan 1 hafta yürümeye ara verince böyle mi olmalı ya?? Kolum bacağım zayıf göbeğim kocaman hamilelerden olmak istiyorum ama hayal bu yalnızca. Ben direk "hamileyim diye öküz gibi yemiş semirmiş" denilen cinsten olucam heralde :)))

1 yorum:

öz'üm dedi ki...

bende bayram tatili için bir yere gittin diye düşünmüştüm..blog sorunlarını bende çok yaşadım.dns, tarayıcı filan derken düzeldi..
hamilelik kiloları fenadır yani ben şahsen 10 senedir veremedim:)))