3 Mayıs 2011 Salı

İstanbul'u gezip gelicem...

Yarın 1 günlüğüne İstanbul'da bir konferansa katılmam gerekiyor. Sabah gelip akşam 7 uçağıyla dönücem. Normalde görevi reddederdim ama bi hava almaya ihtiyacım var, evdeki bücürük de yokluğumu anlamayacak ben de biraz uzaklaşmış olacağım. Gezmeye hiç vaktim olmayacak ama olsun, daha sonra tekrar gelirim.


Atatürk Hava Limanından 4.Levente en kısa ve ekonomik olarak nasıl gidildiğini bilen varsa bana anlatsın yoksa şu maximiles kartın Shuttle'ını kullanmak zorunda kalıcam. Bi de zannımca beni kimse okumuyor. Yorum yapan bi Allahın kulu yok, "acaba benim yorum ayarlarımda mı sorun var anlamadım" desem poliyannacılık yapmış olurum. Yok kimse okumuyo beni, napiiim benim de kaderim bu:)

Ben gidiyorum, hemen dönücem...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ben seni hep okuyorum ama bilgisayarımdaki sorundan dolayı açana kadar canım çıkıyor, yorum bırakamıyordum..
blog aleminde yorum alabilmek için herkese yorum yapmak gerek ben bunu gözlemledim..insanlar onlarn peşinden koşanları seviyorlar...

bu arada istanbula hoşgeldin...gelmek için kötü bir gün, tüm gün yağmur yağdı..atatürk havalimanı bana yakın değil ama metroyla istediğin yere gidebilirsin ..belkide sen de öyle yaptın bugün..

düzenli , tertipli ankaradan sonra çılgın istanbul nasıl geldi?istanbul postunu bekliyorum..

sevgilerimle..