10 Mayıs 2011 Salı

Bebeğimi görümmm...

Aslında perşembe sabahı için doktordan randevu almıştım ama dün öğlene doğru aratıp müsaitseniz bugün gelebilir misiniz diye rica edince kıramadım. Aslında benim canıma minnet, erken istemiştim randevuyu ama yer yok diye vermemişlerdi. Neyse koca beyi aradım, geldi aldı beni hoplaya zıplaya gittik. Doktor amca tartıyo ya, en çok o kısımda gerildiğim için saat 1 deki randevuya öğle yemeği yemeden gittim, neme lazım 1 kilo kafadan fazla çıkmıyım fırçamı yemeyim dedim.

Neyse efendim, önce sizi tartalım mariposa hanım diyince ürkek bir tavşan edasıyla parmağımın ucunda çıktım. Toplamda 1,3 kilo almışım. 11 haftalık bir hamilelikte benim için harika bir haber bu. Çünkü ilkinde ne olduğunu anlayana kadar 4 kiloyu çakmıştım 3 ayda. Doktorcuğum, ne kadar az almışsınız aferin dedi. Anam hayatımda ilk defa biri bana az kilo almışsın dedi, mutluluktan uçtum :) Doktorcum konusunda şüphelerim vardı ama hepsi geçti bu lafın üstüne, kanım kaynadı sevdim adama bi anda :))

Bebiş iyi sağlıklı, kalp atışını dinledik, hiçbir sorun görünmüyor merak etmeyin dedi. Koca bey de, aaa göz çukurları var yüzü insana benziyo diyo:) Adam şoka girdi heralde diye düşündüm, ilk hamileliğimde her kontrole geldi her şeyi biliyo, bu ikinci çocuğumuz yani deneyimli filan ama böle saçmaladı :) Sanki yaratık doğuracam, lafa bak insana benziyomuş :)))

Saçmalamasını açlığına ve şekerinin düşmesine verdim, doktordan çıkınca hemen yemeğe koştuk. Az kilo almışsın dedi ya telafi etmem lazım:) Yedik yuvarlandık, ben insan ölçülerinde yedim ama koca bey gene sapıttı, üstelik de gelmeden önce evde yemiş, tokmuş, onun üstüne yemiş:) Bu sefer de çok yedim niye iradesizim diye surat astı :) Ben de hadi yavrucuğum sen beni işe bırak, biraz daha birlikte kalırsak kesin ufak çaplı birbirimize sataşıcaz, gel güzel güzel ayrılalım dedim öpüştük ayrıldık :))

İkili test için 10 gün sonraya çağırdı, belki bebeğin cinsiyetini de görürüz dedi. Şimdi koca beyde onun heyecanı var. Kızları çok sevse de için için erkek istiyor biliyorum. Hayırlısı olsun...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

hepsi erkek ister bunların iyi bilirim...ama kızlarıda değerlidir..önemli olan bebişin sağlıklı ve hayırlı bir evlat olması..
çok az kilo almışsın ne güzel.her ay için 1 kg alırsan hamilelik kiloları kolayca gider..ama son aylar tehlikeli işte oraya dikkat etmek lazım..
güzel bir gün dilerim canımcım...