6 Mayıs 2011 Cuma

Cuma akşamı sayıklamaları...

Ay içim şişti valla, devlet dairelerindeki entrika Brezilya dizilerinde olmaz. Ben bir kamu kurumunda uzman olarak çalışıyorum. Yani profilim kısmındaki özel sektör husus bir aldatmaca. (Sanki millet benim peşimde de deşifre olucam:)) Nası olsa okuyan da az, vur beline kazmayı, yazacam yazabildiğim kadar....

Geçenlerde acil bir toplantı için İsviçre'ye gitmem istenmişti, 1 hafta var toplantıya anca teklif ediyorlar. Lan benim hazırda pasaportum yok, grinin süresi dolmuş, çoluk çocuk ne halt eder 5 gün diyip reddetmiştim. Şincik istanbula da gittim ya, millete batmış. Elaleme gezme lazım, bi de ben bu birime en yeni gelen kişiyim, görece kıdemli sayılırım ama gene de yeni olmamdan ötürü bööle has eleman muammelesi görmem milleti kıllandırdı. Baktım bugün benle aşık atan tiplerin surat 5 karış, fısır fısır konuşuyorlar. En sonunda biri geldi, "hııı İstanbula gitmişsin sana mı teklif ettiler" filan dedi. Normalde kimseyle tepişmem ama baktım art niyetli yaklaşım var, evet benim gitmem gerekiyormuş özellikle benden istediler dedim, yıkıldı yavrucak.

İnsan aklından geçenleri patır patır diyemiyor. Oysa "bana bak, haddini bil kendine gel, çok çalıştığım için bir nebze ödül veriyorlar, niteliğim de hepinizden iyi, yatacağına çalış da seni de göndersinler" demek isterdim ama yalancı bir sırıtışla yetinmek zorunda kaldım.

Neyse iş hayatı pek anlamsız. Eskiden ne kadar idealisttim, ikinci üniversite okumayı yurtdışında mastır yapmayı planlardım. İkinci üniversite hayal sayılır, ancak açıköğretim olabilir, 2 çocukla zor. Yurt dışı imkanım var olmasına var ama koca beyi ikna edemiyorum, iki sene senin paranı mı yiycez diyip duruyo, özel sektör mantığı işte, bi de çevresini kaybedermiş, ofisi nasıl kapıycakmış vs. oysa herkes (tüm memular) karısına eşlik ediyor hiç de sorun haline getirmiyor.

Diğer bir vukuat, sekreter kızımız (daha doğrusu gürbüz bir kadın 28 yaşında tombul vurdunnu devirecek bir tip ama nedense benden genelde çekinir biraz, mesafeli davranıyorum ondandır ama art niyetsiz çok iyi kalpli) dün bana pat diye "mariposa hanım dikkat edin kilo almaya başlamışsınız" dedi. Anam yutkundum, hıı diyip geçtim. 2,5 aylık hamileyim ondandır diyemedim henüz bilinmesini istemiyorum ama bu aldığım 2 kilo geldi göbeğime yerleşti, saklamak zor olacak sanırım. Bari 4 ay anlamasalardı yaw.. İçinde kötülük olmadığını bildiğim için uyarısını ciddiye aldı, artık şeker-tatlı yok. Ben rejimde bile ufak bir çikolata yada çatalın ucu tatlı vs kendimde hak görüp yiyen bir tipim. Bu hamilelik ayağına her öğleden sonra büyük bir çikolata ya da bisküvi yemeye başlamıştım özellikle son 1 haftadır tatlı olayını abarttım yani. Neyse, onun bu lafı beni kendime getirdi. Şimdilik tatlıyı kestim. Diğer şeyleri canım ne kadar isterse yiycem. Hele tatlısız bir dünyaya alışayım, diğer tuzlu hamurişleri,pilav börek vs de çıkacak hayatımdan.

Cuma akşamı sıkıntısı işte, iş güç yapılmaz bu saatten sonra, yatıp yuvarlanıp elma ceviz tıkınıp, mesai bitimini bekliyim.

Pazartesi görüşürüz...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

devlet daireleri tabi öyle kesinlikle....gerçi şimdi her yer öyle..
yerinde olsam yurt dışına giderdim ama artık bebek gelecek planlar ona göre kurulmalı...
pazartesi görüşürüz...