11 Ağustos 2010 Çarşamba

Hayırlı Ramazanlar

Bu arada herkesin Ramazan ayı hayırlı olsun. Hamilelik emzirme derken iki yıldır oruç tutmamıştım, bu sefer tutmaya başladım, tutabildiğim kadar tutucam. Ama çoook acıktım, çoook susadım :) Bu akşam kaynanoşa iftara davetliyiz. Biz yokken bebeğime çok güzel bakmışlar, gerçi bu akşam lafı çakacak gene "çok uzun bıraktınız ne gerek vardı bırakmayın" diye. Ben de diyemiycem ki senin oğlun peşime takıldı, ben 1 hafta gidip gelicektim, o da takılıp las vegasa gidelim diyince işler uzadı. Ama iyiki gelmiş, onsuz hiçbiryeri doğru düzgün gezemezdim, bana da çok destek oldu. Hem karı-koca gerçekten çok ihtiyacımız vardı biraz yalnız kalmaya. İkinci balayı oldu resmen:)

Sonuç olarak Allah bu mübarek ayda tüm duaları kabul eder inşallah...

Not: ACIKTIIIIMMMMM

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mariposa maşallah laflar birikmiş.sevgiyle kal...

mariposa dedi ki...

Öyle oldu hayatım, napiiim daha da göremem oraları heralde diyip hepsini kafaya kaydettim, sizlerle paylaşayım dedim:)