22 Kasım 2012 Perşembe

Ben yokken..

Merhaba, yaklaşık 20 gündür sesim soluğum çıkmamış. İşyerinde işler biraz karışık, yazacak zaman bulamıyorum. Özet geçersek, 2 çocuğumun da doğumgününü kutladık. Koca bey ikisini aynı anda kutlayalım dese de benim içim elvermedi, ayrı ayrı kutlama yaptık. Küçük olan bişey anlamadı da büyük olan pek keyif aldı. Kendi tarafımdan akrabalara açıkca dedim oyuncak almayın giysi alın, bi işe yarasın diye. Koca beye sen de söyle dedim ama ben utanırım dedi. Sonuç olarak biryıgın işe yaramaz ve şimdiden köşeye atılmış pahallı oyuncaklar geldi :)

İşyerinde ise daire değiştirmeye çalışıyorum. Bi fırsat oldu, değerlendirebilirsem süper olacak. Kesinleşir kesinleşmez ilan edicem inşallah. Bu arada belki de olmayabilir, çok umutlanmamaya çalışıyorum ama naapim çok istiyorum olmasını...

Dün gece uyurken koca beyin inleme sesleriyle uyandım. Snki çok acı çekiyor gibiydi. Bebem de uyandığı için aynı anda, onu da kucağıma alıp koşarak koca beyin yanına gittim. Bööle garip garip titriyodu, kabus görüyımuş meğerse, ağlar gibiydi. Dürttüm uyandırdım, uyanır uyanmaz bana baktı, oh şükürler olsun diye sarıldı :) Meğersem kaza yaptığımızı ve benim öldüğümü görmüş. Sabahtan beri bir iyi bir iyi anlatamam. Durup durup seni seviyorum canım karıcım diyo:) Allah muhabbetimizi bozmasın dünden beri çok iyiyiz:)

Kilo mevzusu ise bir garip. Doğumgünlerinde yapılan ikramlar, artanlar, koca beyin zorlamasıyla gidilen yemekler derken iyice coştum ama kendime geldim. Ezgi'nin programına yeniden başladım. Yürüyüş de yapıyorum. Yılbaşındaki hedefi revize ediyim diyordum ama etmiycem. 1 ayda 5 kilo verilebilir bi hedef. İnşallah 63le yeni yılı kutlayabilirim. Artık kilo bildirimini haftalık yapıcam, benim için de kayıt olur, iyi olur:))

Hiç yorum yok: