20 Eylül 2013 Cuma

Burdayım bi yere gitmedim

Pazartesi yazmam gereken bildirim yazısını ancak şimdi yazabiliyorum ama nası olsa pas diyeceğim için gecikme sıkıntı yaratmaz:) Pas derken kilo almadım ama 65,8-66,3 arasında gidip geliyor. Kaç haftadır bu kiloda sabitlendim. Ama vucut diyete direnç gösteriyo diyemem çünkü bir gün yiyorum bi gün yemiyorum, eskisi gibi tamamen rejime uygun beslenemiyorum. Pazartesi de aynı sonuç gelir, iki haftadır 65e veda etme planlarım suya düştü. Silkinip kendime gelmem lazım. Bu hafta sadece 1 gün yürüyüş yapabildim, diğer bütün öğlenler dışarıda yemek yedim, tabiki de çok diyetsel olmadı.

Koca bey spor salonuna aile üyeliği yaptırdı, bundan sonra çoluk çocuk gidicez, en azından 1 saat spor yapar sonra çocuklarla havuzda eğlenirim. Ya da totomu kaldırabilirsem sabah erken gider 1 saat bişeyler yaparım. Popo bacaklar küçüldü biraz ama sırt ve kollarımın biraz daha düzelmeye ihtiyacı var. Yürüyerek düzelmiyor namert şeyler:)) Ve elbette göbüş problemi de çözülmeli :)

Terfi aldım demiştim ya, işlerim çok yoğunlaştı. O nedenle sık ve uzun yazamasam da ara ara yazarım. Ama çok pis takipteyim bilesiniz:))

3 yorum:

ömür dedi ki...

spor salonu üyeliği çok iyi bir haber, iyi değerlendirirsen takılan kilon tekrar inişe geçer,
terfi için tebrikler ,işler yoğunlaşmış olsa da emeğinin karşılığını almak süper...

Terazi dedi ki...

Çok yoğunsun, değil mi?
Kolay gelsin.

Mucize dedi ki...

Hani burdaydin bir yere gitmemistin? 14 gün olmuş sen yazmayali. Ses ver iyi oldugunu bilelim.