11 Haziran 2013 Salı

Doğumgünüm

Bugün değil ama bikaç gün önce 34 yaşımdan gün almış bulunmaktayım. Eee biten yaş söylendiğine göre 33 yaşındayım artık. Koca beyle aramız düzeldi, yani şimdilik iyi. Dogumgünümde çocukları annesine bıraktık, güzel bir yerde yemek yedik. Pastamı almış, dönüşte çoluk çocuk üfledik. Kendisi pasta merasiminden nefret eder, bense çok önem veririm. Sırf önem verdiğim için alması hoşuma gitti. Hediyeni almadım, ne istersen söyle senin istediğini alıcam filan dedi. Yani huyu suyu güzelleşti. Birkaç kez dışarı çıkmasına rağmen 12 civarı döndü. Beni üzecek şeyler yapmaktan kaçınıyor. Ama dediğim gibi, nereye kadar sürdürecek bu tutumunu, bilemiyorum. Boşanma planlarımı erteledim şimdilik:))

Kilolar aldı başını gitti, ancak bikaç gün dikkat ederek 70,6 ya dönebildim. Asla 70i görmeyeceğim demiştim, kilo mevzu bahis olunca insan işte bööle tükürdüğünü yalıyor. Haftaya tatile çıkmayı planlıyorum, o zaman biraz daha hareketleneceğimi ve daha rahat kilo kontrolü yapabileceğimi düşünüyorum.

Beklediğim terfiyi hala alamadım, canım sıkılıyor. 2 hafta izin aldıktan sonra belki bi 5 gün daha rapor patlatırım. Bakalım...



7 yorum:

ömür dedi ki...

yeni yaşında her şey gönlünce olsun....
sevdiklerinle birlikte nice mutlu senelere....

mariposa dedi ki...

Çook teşekkür ederim ömürcüm, sağolasın..

Mucize dedi ki...

Gecmis dogum gunun kutlu olsun, Allah ailenle beraber nice mutlu ve huzurlu yillar gostersin.

mariposa dedi ki...

Teşekkür ederim canım güzel dileklerin için.

Terazi dedi ki...

Gecikmiş bir kutlama da benden:

Yeni yaşının sana istediğin tüm güzellikleri getirmesini dilerim Sevgili Mariposa :)

Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

mutlu yıllardilerim kurban olduğummm

mariposa dedi ki...

Sağolun canlarım teşekkür etmekte accık geç kaldım ama olsun :)