24 Mayıs 2013 Cuma

Bu ne perhiz...

Yok diyetle ilgili yazmıycam :)

Akşama koca beyin eşli katılması gereken bir toplantı var. Gideceğimizi 1 ay önceden belirttiğimiz için yan çizemedim. Aksine yan çizmek de istemedim. Giyinip kuşanıp mutlu aile tablomuzu ele güne ilan etmek üzere arz-ı endam edicez:) Aramız limoni desem limoni değil, kavgalıyız desem o da değil, bööle birbirimizle minimum iletişim kuruyoruz ama illaki kurmamız gereken durumlarda da hiçbişey yokmuş gibi davranıyoruz. Herkes kendi içinde yaşıyor heralde fırtınasını.

Ama asıl değinmek istediğim konu, giyinip süslenince pek de bi güzel oluyorum ayol :)). Öğlen arası kuaföre gittim saçımı topuz yaptırdım. Tırnaklarımda kırmızı oje, evde de ful maktaj yapınca fena diilim yani. Elbise biraz klasik ama ayakkabılarım fecii, bi karış topuklu :) Bazen diyorum ki Allah biliyo da zayıflatmıyo, şöyle manken gibi olsam kimbilir nası giyinirim:) 70 kiloyum ama boyum 1,69 (koca bey 1,67 olduğunu iddia ediyor biz 1,68 diyelim) olduğundan bi de vücut tipim çok dengeli olduğundan idare ediyorum. Benim omuzlar geniş, hükümet gibi kadınım valla:) Bi de heryer eşit dağılmış, genelde insanlar vücutlarını beğenmez ya, ben bayılıyorum "çatı"ma :) Zayıflayınca, üstelik sadece 5 kilo versem bile çok daha hoş olacağımı bilip de neden yapamıyorum, o da ayrı bir muamma.

Yazının sonunu gene diyete bağladım ya, ne diyim kendime :))

4 yorum:

hüznün tadı dedi ki...

Hiç aklından çıkmıyor ki:)) Bence ver şu beş kiloyuda kurtul yaww..

ömür dedi ki...

ne güzel anlatmışsın içim açıldı okuyunca,
güzelliğinin kıymetini bilmen çok güzel .

Terazi dedi ki...

Yazdıklarından canlandırma yaptım da; maşallah diyelim, nazar değmesin :))


O "Allah biliyo da zayıflatmıyo" lafı da çok tanıdık :))

mariposa dedi ki...

Amma çok ağlaşıyorum kilo vercem diye di mi :))