28 Ağustos 2012 Salı

Tatilime az kaldı, hoşgeldin 68

Merhabalar, geçmiş bayramda neler yaptığımın kısa bir özetini sunayım size. Öncelikle bayramda diyetimi sadece ikram edilen çikolataları yediğim için az hasarlı geçirdim. Yani asla börek tatlı baklava vs hiçbirşey yemediğim için bişey olmadı. Çikolata dediğinse toplamı benim normalde(!) her gün yediğim orta boy bir çikolata paketi kadardı. O yüzden katiyen vicdan azabı çekmeden çok rahat bir şekilde yedim. 68li kiloları gördüm ama cumartesi günü batırdım herşeyi. Bir yakınımızın düğünü vardı. Hazırlan çık bekle çocuklarla ilgilen derken uzun süre aç kaldım ara öğün filan kaydı gitti. Nikahtan sonraki kokteylde ise kendimi tutmaya çalıştım ama nafile, börek ve kızartmalardan filan yemedim ama çikolata ve kuruyemiş yedim dayanamadım. Eve dönünce de pide ve üstüne tatlı lüplettim. Daha hala onun acısını çekiyorum çünkü 68i taa o zaman görmüştüm. Ertesi gün bi çıktı 69.5a bidaha inmedi, çok sıkı yaptığım halde ancak bu sabah tekrar 68.8i görebildim. Cumartesi sabah tatile gidiyoruz ailece. O zamana kadar tam 68.0 olabilsem çok sevinicem. Çünkü ultra herşey dahil bir tatile gidiyoruz. Hayvan değil insan ölçülerinde herşeyden yemeyi planlıyorum. 1 kilo almaya da razıyım çünkü benim bu zayıflama programını bırakmaya niyetim yok dönüşte herşey eskisi gibi devam edecek.


Herkes kio verdiğimi anladı ve kıskanan gözlerle bakmaya başladı. 68 kilodayken milletin böyle dikkatini çektiysem kim bilir 60a ulaşınca nası bakıcaklar:) Annelik yaradı demeye filan başladılar, halbuki annelikle alakası yok. Annelik olsa olsa insanı yaşlandırıyo :) uykusuzluktan göz altım çıktı kırıştı valla. E haliyle kendine eskisi kadar zaman ayıramadığından bakımsız oluyosun, o zamanda annelik göçertti oluyo :) Sadece insanın kendine güveniyle alakalıymış bu işler. Doğru değil tabiki ama ben güzelliğimi hayatımı herşeyimi kiloyla bağdaştırdım. Sanki mutsuzluklarımın tüm sebebi bu allahın belası yağlar gibime geliyor. Param var giysi alamıyorum, aldıklarımı yakıştıramıyorum, topuklu ayakkabı ayaklarımı bileklerimi daha çok yoruyo ne biliim eğer zayıflık beni mutlu edecekse neden zayıflamayayım???


Ayrıca ben unumu eledim, eleğimi astım, çocuk faslını allahın izniyle kapattım 3.çocuğu asla düşünmüyorum. O zaman kendime yatırım yapmanın zamanı geldi :)))



3 yorum:

*Selinka** dedi ki...

kız mariposa sende de ne cay varmış anacım param var ama sıgamamak filan:))))))neyse hangi programı yapıyorsun mehtabın son progrmaınamı uyuyorsun merak ettim ve cok cok kıskandım haberin olsun:))))))))) en kısa zamanda şu oruclarımı bitiriyim bende senle yarışacagım hala 8li rakamlardayım:)))))) ama bitecek bu iş :))) sevgilerimle g
üzel ve iyi tatiller sana:)))

... dedi ki...

Kiskananlar catlasin:))))))
Cok sevindim. 68;in buyusu bambaska. Sen bir de 65 i yasa da gor:))
Coook sevindi, cok:)

mariposa dedi ki...

Selinkacım ay valla şu kiloları bi vereyim alışverişten iflas noktasına gelicem :) Az kaldı aaaz, sen de takıl zaten sen benden çok daha dirayetlisin. Senin yaptığın diyet listelerine bakıyorum benden az yiyosun :) Benimkinin ilk haftası sakat yani zorluo ama sonra yemek miktarı çoğalıyor. eskikilomadönüyorum.com du galiba, bi aratsana googledan.



İncebellim, tatlım, benim zayıflamamda senin de payın var. Seni kıskana kıskana bööle oldu :) 65 olunca halay çekicem bir de pilatese başlıycam :))Ama daha 1 ayı bulur sanırsam olsun geç olsun güç olmasın!!!