6 Ağustos 2012 Pazartesi

Kıç nasıl kırılır? :)

Merhabalar blogcu arkadaşlarım. 2 hafta önce perşembe cuma sıcaklık nedeniyle emziren annelere tatildi. Ben de oh 4 gün yattım yuvarlandım. Tam pazar sabahı erkenden alışverişe cıkmak için yola koyulmuştum ki apartmandan cıkmak kısmet olmadı. Çocukları evde uyuttum kendi başıma 1 saat geçireyim bu sırada alışveriş de yaparım diye düşünmüştüm. O heyecanla merdivenleri uçar gibi inerken bi baktım gerçekten uçuyorum :) Ciddiyim, ayagım boşa geldi, 1 katın merdivelerini oturarak indim resmen. Kendi kendime kalktım, ay oooy derken komşu çıktı rezil oldum:) yok bişeyim amca, ben eve döneyim en iyisi diyerek aksaya aksaya merdivenleri tırmandım. Tam kapıya vurdum başım dönmeye başladı. Koca bey kapıyı açar açmaz boynuna sarmaşık misali dolandım ve bana bişey oluyo kocaciiiiim diye ünleyerek bayılmışım:) Gözlerimi açtığımda salonde yerde yatıyordum, koca bey de telefonun başındayı, merak etme ambulansı arıyorum dedi ama çok panikti yani.Ben ayılınca bişeyimin olmadığına kanaat getirdim, boşver arama kötü değilim filan dedim zor ikna ettim. Tansiyonum 9/5 olmuş, gözüm ondan karardı heralde. Herneyse, annemleri çağırdık biz de doktora gittik. Elimde ezilme, incinme mevcut, kuyruk sokumu ise kırılmış, tabiri caizse çanagı kırmışım :) Ama elim çok acıyordu aslında, Allahtan onu da kırmamışım. 1 haftadır raporluydum evde dinleniyordum. Bugün itibariyle ise işe başladım. Ama iyiyim yani, kötü hissetmiyorum iyileştim sayılır. Bu arada yazdıklarımı okudum da, ilkokul çocuğu misali yazmışım, artık kusuruma bakmayın, sarsıntıdan heralde anlatım yeteneğim de rezilleşmiş:) Not: Paragraf yapılmıyo, otomatik olarak bütün paragraflar birleşiyor, onu nası çözcem bilen var mı?

3 yorum:

Fatma dedi ki...

Çok geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız, acil şifa dilerim.

mariposa dedi ki...

Teşekkür ederim Fadiş'cim

Unknown dedi ki...

aaa geçmış olsun..ama ıyıleşmışsın bak ne güzel...çocukla hayat zor tabı..öyle koşturunca ...tüh ya...