19 Şubat 2012 Pazar

Oyun parkları yasaklansın kardesiiim!!!

Birgun biter diye bekledim ama bitmiyor yahu! Bu postu bizim velet top havuzu icinde yuvarlanirken yazıyorum. Beni de bırakmıyor ki gezeyim. İllaki görecek cadı ;) kızımı ihmal etmeme ve kaliteli zaman geçirme adına bebek cadıyı evde babasına bırakarak kizimla basbasa gezmeye çıktık. Top havuzu, dondurma, yemek ve gene top havuzu... Tam arkamda bedava cocuk tiyatrosu var ama nafile çıkmıyor.

Ayrıca yan tarafımda cocuklarını getiren 3 Rus kadın var, depresyondan depresyona soktular beni. Belleri kolum kalınlığında, bacakları da boyum kadar :) cocuk ziriltisindan cinnet geçirirsem bunları da temizliycem, Turk kadınlarına bı faydam dokunsun bari :)

Zaten bizimki rejime başlamamı kutlamak için İskender yiycem diye tutturdu, üçte birini yedi, geri kalanını ben yedim. Pis boğaz ben :(

Anam yazı yazarken bizim cocuk gözümün önünden kayboldu gidip bulayım su İskender konusunda ayrıca yazicam :)

Hiç yorum yok: