16 Şubat 2012 Perşembe

Alışveriş kavgası :)

Koca bey aslında çok iyidir ama pek savurgandir. Cumartesi gelecek misafirlerimiz için Alışveriş yapmamız gerekiyordu. Gayet güzel el ele çıktık yola, sohbet muhabbet metro markete ulaştık. Sozde toptancilarin yogunlukla kullandığı ve görece daha uygun fiyatli olması gereken bir yer. Balığı da mükemmel. Hersey koca koca kolilierle de satılıyor vs. Ben baktım fiyatlara gayet pahalli, koca bey bakmadan atıyor malları sepete. Sadece balığı almak için gelmiştik zaten, alıp çıkalım ben evin yakınındaki süpermarketten alayım dedim. Vay niye almiyormusum da is cikariyormusum vidi bidi ötmeye başladı. Ben açıkladım kibarca ama anlamadı. Ben de bağırarak anlattıktan sonra aldığımız 7 parça şey için 171 tl ödeyerek çıktık. İnanın hicbirsey almadık yani. Balık, rakı, kırmızı toz biber, sosis, soda ve oyun hamuru ;) eğer ful alışverişi oradan yapsaydık 800den aşağı çıkamazdık. Adamın parasını koruycam diye resmen durduk yere kavga ettik. Gittim ben kendim 200 tl harcadım evin tüm eksiğini aldım. Bile bile kaziklanamadim yani .. Herneyse koca beyle bir süre sonra barıştık ve bana 1000 tl verdi ekstra harcamam için ve yemin ettirdi sadece kendime alışveriş yapacakmisim. Bı de üstüne bı avm ye götürdü ay bir mutlu oldum anlatamam. Kendime ayakkabı çanta elbise kazak filan aldı lakin para bitmedi, haftaya başka bir yere gidicem bakalım :) demek ki bı is yaptı ekstra para buldu ( kocam mutahittir bu arada) tasarruf benim neyime, bem harcayinca mutlu oluyorsa ben de paraları ezicem bundan sonra, bakalım musrif es nasıl biseymis öğrensin :)

Biz çok anormal ve uyumsuz bir çiftiz bence, Allah sonumuzu hayretsin :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bence uyumlusunuz..çünkü zıtlıklar uyumdur aslında..