6 Eylül 2011 Salı

Gene hasta ettim çocuğumu :(

Yahu kafayı yiycem, neden bu çocuk benle bir seyehate gidip döndükten sonra mutlaka hasta oluyor? Koca bey de iyi bakamamışsın heralde çocuğa diyince kafamın tası attı kavgaya tutuştuk, sen yanımda olsaydın da sen baksaydın sen korusaydın diye çemkirdim, sustu. Sen benimle çok kötü konuşuyorsun diyor. Yahu adam ben sana niye durduk yere saldırayım, hayır yani yağmur yağsa benden biliyor, her zaman büyük ihtimalle de farkında olmadan beni suçlayıcı konuşuyor. Sakinleştikten sonra aradı, 45 dakika konuştuk, ben seni daha önce de uyardım beni suçlama ben anaysam sen de babasın benim kadar her şeyden sen de sorumlusun dedim, sonra gene kumrular gibi olduk:)

Samsun maceramız çok olaylı geçti, herkes herkesle kavgaya tutuştu, sonra ayrılırken kuzu sarması moduna girildi, bu durum Karadenizlilere özgü mü yoksa bizim sülale mi son derece garip henüz çözemedim. Yazık bizim Tokatlı gelin de şaşırdı kaldı, bizim sülale(hiç sesleri yükselmeyen tartışmayan uyumlu insanlar) bu kadar kavga etse herkes dağılır, kimse kimsenin yüzüne bakmaz, ancak bidahaki bayrama filan zor toparlanır aile dedi :) Kız haklı, bişeyler geveledim KAradenizliyiz biz çabuk parlarız filan diye ama tatmin edici olmadı sanırım :)

Neyse, olanları anlatmaya yarın devam edicem, herşeyi yazsam roman olur valla:)

4 yorum:

*Selinka** dedi ki...

e hoşgeldin nerelerdesin sen yaz artık...
sevgiyle mutlu kal mariposam..

öz'üm dedi ki...

Çocuklar bu tarz seyahatlerde hasta olurlar.pek normal bi durum...koca bey de öğrenmeli artık bunu...

karadenizler böyle olabilir..bizdede öyle çünkü , kanlı bıçaklı oluyorsun sonrada pufff kim demiş?iki yüzlülük bence..

dwarfwaves dedi ki...

hoşgeldin canım...

mariposa dedi ki...

Hoşbulduk arkadaşlarım, sizi özledim yahu.

Selinkacım daha önce de demiştim, senin yazılarına yorum yapamıyorum diye, kutucuk açılmayan bloglara yorum yapamıyorum:) Ama diyete girmişsin hayırlı uğurlu olsun, doğumdan sonra sana yetişebilirim umarım.

Özüm, valla iki yüzlülük müdür yoksa ciddi psikolojik sorunlu bir sülale olmak mıdır henüz cidden çözemedim. Yani bilinç altımıza itip yok mu sayıyoruz acaba?? Bende de bilinç altına itme durumu oluyor hep, unutuyorum olanları ama benim farkım ben kimseyle kavga etmem seviyesizleşmem çok aşırı ağır konuşmam. Söyleyeceğimi sakin ve kibar söylüyorum ağır olsa da ağır tahribat yaratmıyor ve yüzgöz olmadan devam edebiliyoruz genelde. Sonuç olarak rezil olduk geline:)

Dwarfwavescim, öpüyorum seni...