12 Eylül 2011 Pazartesi

Anneye hasta olmak haram...

Hastayım ulen hastaaa, biri bunu kocama anlatsın lütfen. Bu erkekler hakikaten çok sorumsuz. Cuma günü rapor almıştım, hafta sonu yattım biraz ama yeterli olmamış anlaşılan sefil haldeyim. O kadar sefilim ki daire başkanım bile biraz daha alsaydın dedi. Ben de yarın bikaç günlük daha rapor çakıcam. Durum böyle... Dün gece çok ama çok ağırlaştım, öksürmekten uyuyamadım. Küçük cadıyla birlikte yatıyoruz, baba ayrı odada ama dün gece için çok öksürünce koca beye sen kızın yanında yat ben onu uyandırıp rahatsız etmeyim öksürüklerimle dedim. Bunu da gece 23.30da diyip yattım. Saat 1 gibi kızın öksürükleriyle uyandım. Yan odadayım ve çocuk takır takır öksürüyor. Hemen fırladım, bir de baktım ki terlemiş ter üzerinde soğumuş, alttan da salmış çişini, o da soğumuş, üstü başı açık donmuş. Sinirden çıldıracaktım. Koca bey hala çocuğun yanında yatıyo, duymuyo. Hemen kaldırıp üstünü başını temizledim, bu sırada kusar gibi oldu onu yakaladım temizledim tekrar tuvaletini yaptırıp kendi yatağına yatırdım. Göbeğim kocaman oldu, taşımakta çok zorlanıyorum, hem hastayım hem sinir oldum valla gece gece adamı boğacaktım.

Sabah da fırçamı attım ama uyuyodum uyuyan adamı nasıl sorumsuzlukla suçlarsın diye bir savunma getirdi. Valla diycek laf bulamıyorum, kadınla erkeğin daha doğrusu anneyle babanın farkı bu sanırsam...

Not: Bu yazı geçen hafta yazılmıştı ama işlerin acilliğinden ancak bugün yayınlayabildim...

2 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

annelik duygusu çok farklı gerçekten..Babalar hiç bir zaman bu kadar ince düşünemiyorlar..onlar bırakın çocuk bakımını kendi bakımlarını bile bizim üzerimize yıkmış durumdalar..

mariposa dedi ki...

Evet ya, çok iyi niyetli bile olsalar mutlaka yanlış bişey yapıyorlar.

Bi de üstüne beni suçlamaz mı:)