24 Mart 2010 Çarşamba

Rüyam

Benim rüyalarım çok güzel olur. Uçarım zıplarım binbir türlü atraksiyon yaşarım, hissederim. Hayal gücüm fazla geniş heralde :) Dün sabah gördüğüm rüyadan bahsetmek istiyorum. Ama nasıl bahsedeceğimi de bilmiyorum, kadın uçmuş diye düşüneceksiniz büyük ihtimalle :) Herneyse ben askeri okulda öğrenciymişim, hertaraf güzel kız yakışıklı delikanlı dolu. Ben de tabi pek güzelim :) Yüzme yarışmasında erkekleri geçip birinci oluyorum filan. sonra biriyle bakışıyoruz, kikir kikir kızlarla gülüp konuşuyoruz, bildiğin 20 yaş civarındakilerin basit flörtü yani, sonra beni öpüp kaçıyor. Diyeceğim o ki aşık olmuş gibi hissettim, yüreğim pır pır etti. Biliyorum bi çocuk annesi kadının gördüğü rüyaya bak diye düşünebilirsiniz ama benim elimde değil ki gördüğüm rüyalar. Ben davranışlarımdan sorumluyum rüyalarımdan değil, o nedenle vicdan azabı filan duymuyorum. Ha belki bilinçaltımda aşk istiyor olabilirim, kocamla ilk zamanlardaki heyecanımızı özlüyor olabilirim. Neyse pek güzeldi, hala etkisindeyim yani:)

Ama trajikomik olan şu ki kocam tarafından iki kaşımın arasından parmakla tık tık tık şeklinde vurulmak suretiyle uyandırıldım :) Sözde şaka yapıyo, böyle odun değildir ama o da sapıttı heralde :) Nası uyandırma bu yahu diye çemkirdim, başımdan savıp rüyaya devam etmek istedim ama olmadı, ben de uyanıp gerçek dünyaya döndüm :)

Şu hala kocasına çok aşık olanlara özeniyorum. Evet, bazen çıplak ellerimle boğmak istesemde çok seviyorum kocamı ama aşk meşk pek uzaklarda kaldı. İnsan aşkı kaybettikten sonra geri bulabilir mi acaba? Tabiki aynı şahsa karşı diyorum :)))

Hiç yorum yok: