22 Mart 2010 Pazartesi

Bende şans olsa..

Önceki yazımda belirtmiştim bakıcı kaçtı diye. Sevgili Daisy sormuş yeni bakıcı bulabildin mi diye. Çarşambadan itibaren yeni bir bakıcı işe başladı, kaynananın tanıdığı. Benimle yaşıt ama 11 ve 4 yaşında iki çocuk annesi. Çok da modern gözüküyo, şivesi filan yok, temiz pak, bebişle de güzel ilgileniyo. Çarşamba sabahı kaynanacıkla geldiler bizim eve. Öğlen zırrr telefon, koca bey arıyo, istanbuldaki teyzesi fenalaşmış, zaten çok sağlıklı değildi, doktorlar da kötü konuşmuş tandıdıkları varsa çağırın diye, hemen annesiyle istanbula gidecekmiş. Ben de eve gelecekmişim, ayrıca 2 gün izin alacakmışım. Oldu dedim, burası babamın işyeri, ben de patronum çekip kapıyı çıkar giderim ne var ki.. Sinirlendim tabi ama hak da verdim daha ilk günden bakıcıyla bebeği yanlız bırakmak olmaz diye iznimi aldım. Gene de ben eve gidene kadar 3 saat filan yanlız kaldılar. Sorun değil benim açımdan 3 saat ama koca bey yedi bitirdi beni eve git bişey olmasın vıdı vıdı...

Ben gözümden esirgediğim yıllık iznimin birazını evde oturup bebek bakarak harcadım. Eğer eski bakıcım olsaydı katiyen izin almazdım. Paranoyak oluyor yoksa insan, biraz güvenmek ve işleri oluruna bırakmak lazım. Ya da paşa paşa oturup evde çocuğuna kendin bakacaksın. Çalışan kadının huzursuz olması kadar kötü bişey yok.

Herneyse sevgili teyzemizi hastaneden çıkardılar, yapılcak bişey yokmuş, açıkça olmasa da mealen alın bunu götürün güzel güzel yaşayabildiği yere kadar yaşasın, ameliyat yapıp risk almayalım hastayı da hırpalamayalım demişler. Allah uzun ömür versin, çok iyi kadın kendisi...

İlaveten tepem attı sabah sabah, pazar akşamı gezmeye gitti beyimiz,çok strese girmiş de rahatlaması lazımmış, çarşamba, perşemde ve cumartesi akşamı da olmayacak. Bacağını kırıp evde oturtmayı da bilirim ama büyüklük bende kalsın. Bu hafta böyle yanlız yaşıycam, gittiği yerleri bilmesem aldatıyo mu beni diycem ama onu da biliyorum ve kontrol ediyorum, sağlam yerde. Gene de insan kıllanıyo :)

İşler de yığılmış zaten...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aman sevgili mariposam benim sıkma canını o koca dırdırından hiç kurtuluş yok be canım.şikayet eder ama yinede seversin buda öyle bir hastalık.bende kızarım ama gene dedigi haklı bulunarak yerine getirilir.teyzeye allah şifa versin en azından zalim dr lar ameliyat etmemişler.ona sevinmeli.onun için en iyisi bu.inşallah bakıcın iyi olur da sende rahatlarsın.kafanı meşgul etmez inşallah.hem calış hemde bunlara katlan Allahım senin gibi kadınlara kolaylık versin.kocayıda bırak gitsin gezsin.be güzelim.erkekler kuş gibidir fazla sıkarsan ölür.fazla rahat bırakırsan ucar ve kacar arada oda nefes alsın.kendine iyi bak sevgiyle kal.

mariposa dedi ki...

Sağol canım, elimden uçup gitmesindense sıkıp öldürürüm dermişimmm :)) Yok canım, gitmek isteyene kapımız sonuna kadar açık ama hem ben kalacam hem de dolanıp gelicem diyenin de azcık kafasına vurmak lazım:)

Adsız dedi ki...

tabiki gezmek serbest ama yalnız yada kendi cinsleriyle gideni kimse tutamaz.sen kendini sev o senden başkasını bulamaz üzme kendini niye dersen dırdır ceken karı bulmak cok zor.erkeleri cene yapanı kimse cekmiyor etrafımda gördügüm cok cene karı usandırıyor yani sen anladıgım kadar hep kendi içine atıyorsun.o senden iyisini bulamaz canım.sevgiyle cok mutlu kal...