8 Şubat 2010 Pazartesi

Yalnızım yalnızsın yalnızız dedim ya, hemen peşine malum sitede üniversiteden arkadaşlarım mesaj atmış, bu hafta içi buluşalım şeklinde plan yaptık. Daha doğrusu biri hadi buluşalım dedi, diğerleri ben de gelcem bende gelcem şeklinde atladı ama ben gene de emin değilim bu buluşma işinden çünkü gün ve saat belli olmadıkça hep "birgün görüşelim" denir, o laf orada öylece kalır. Kocama da dedim belki çıkıcaz bi akşam kızlarda diye, hemen ilk soru erkek var mı? Yok erkek yoook, olursa zaten sen de gelicen dedim de rahatladı:) Malum üniversitede herkesin bi geçmişi bi yaşanmışlığı vardır, ama geçmiş geçmişte kalmıştır. Yani şimdi görsem dönüp bakmam umrumda değil (hoş zaten tesadüf eseri birgün karşılaşırsak konuşmam yasak, kocam öyle buyurdu:)) ama gene de kıllanıyo heralde ne biliyim.

Ama kızlar toplantısında mutlaka eskilerin konusu açılıyo, bizim gruptan kimse üniversitedeki çıktığıyla evlenmedi, dolayısıyla bol bol dedikodu malzemesi birikmiştir:) Bakalım buluşup görücez...

3 yorum:

selinka dedi ki...

dogru söylemişin gecmiş gecmişte kaldı ama bu erkeklerin beyni böyle calışıyor galiba,sende yaramaz kızsın herhalde eşine ne diye söylersin böyle şeyleri,kendine bir kastinmi var canım,ben 20 yılı geckin bir süredir evliyim eşime güvenmmeme ragmen,ailemin sırlarını bile paylaşmam,bazı şeyleri anlayamaz diye.fazla iyi niyet maraz getiriyor,ben malesf bu rus ülkesinde şimdilik kalıcıyım,aslında cok karışık hikayem var,8 yıldır burda yaşıyoruz.valla süslü olmaları normalde hayat onlarla gecmez ama gecirmek isteyene kapı her zaman acık,sevdigini sevmek mutlu oldugunu istemektir,eger benle mutlu degilse tercihini istedigi gibi kullanabilr,bendeki de ne özgüven se,aptallık neyse hayırlısı.sevgiyle mutlu kal.

mariposa dedi ki...

Selinkacım, ben yaramaz değil salak kızım, kocam da çok uyanık valla bülbül gibi öttürüyo beni:) Yani en başta öyleydi, sonra akıllandım. Ben de artık pek fazla bişey anlatmıyorum gerçi anlatacak pek de bişey kalmadı:) Çok saklanacak bişeyim de yoktu zaten, gerçekten ben çok akıllı gözükürüm ama umulmadık saflıklar yapmışlığım çoktur.

Neyse, şu sevdiğini sevmek onun mutlu olmasını istemektir lafın çok hoş ama ben o kadar erdemli değilim, ancak çocuğum için düşünebilirim bunu :) Bunu yapabilene de hep hayran olmuşumdur gerçekten böyle hissediyorsan valla bravo. Orda kalıcı olmana da kendi adıma üzüldüm, belki ileride bir gün karşılaşırız diye düşünüyordum. Hayırlısı olsun, öpüyorum canım

selinka dedi ki...

ben hayatda hiç birşeyin tesadüf olduguna inanlardan degilim canımgörüşürüz nasipse.ben gercekten cok büyük bir aşk yaşadım aşkın sonraki evresine gectim bunu yaşamayan anlamaz,anlamak için okadar cokdenendim,halada deneniyorum,kimseye tavsiye etmem.benimde aptallıklarım vardır ama konuşurken sonraki adımı düşünmeye gayret gösteriyorum.ben bunu konuşursam bana ne getirir diye düşününce,dikkatli olursun,sevdigin kuş gibidir,avucuna koy onu,avucunu cok kapatırsan ölür,sıkılır,debelenir.avucunu cok acarsanda kacar,en iyisi biz sadece onun elimizde oldugunu düşünelim tutalım.sevmeninde kademeleri var,sen başındasın.saf kalblilik iyidir,herkese allah nasip etmez.sen nasıl mutluysan öyle ol.degişme,sevgiyle vemutlulukla kal.