2 Şubat 2010 Salı

Dişsiz Canavar

Rejim maceralarımdan sonra diş maceram da başladı nihayet. Çenem çift taraflı ağrıyordu, 3 ay kadar önce bir doktora muayene olduğumda çekilen röntgenler ve kontroller sayesinde 4 tane nurtopu gibi çürük olduğunu hatta bunlardan birinin kanal tedavisine gidebileceğini öğrenmiştim. Geçen hafta ağrılarım artınca bu sefer aile dostumuz olan bir doktora gittim. Farklı olarak 2 tane kesin kanal tedavisi iki de dolgu gerektiğini söyledi ama öncelikle yanağıma baskı yapan bir 20lik yaş dişim varmış, onu çekti. Çok da rahat oldu ne acı ne sızı... Dün akşam da dolguları yaptırmak için gittiğimde kanal tedavisi için açtığı dişin tamamen ölmüş olduğunu, hiçbirşey yapamayacağını çekmek zorunda olduğunu söyledi. Ben ne boynu bükükler gibi tamam size güveniyorum dedim, adam çekti dişimi, arkadan 3.diş... Artık kahkaha atmak yasak bana çok çirkin gözüküyor ay 30 yaşım daha dolmadan 1 dişimi kaybettim. Çok üzüldüm, 1 ay sonra filan diş yapılcak oraya, o zamana kadar tebessüm etmekle idare edicem artık. İşin diğer boyutu da şu; eve gittim kocam kıyameti kopardı nasıl dişimi çekermiş, diş çekmek en son çare olmalıymış, beni kazıklamak için kurtarabileceği dişi kasıtlı olarak çekmiş olabilirmiş bıdı bıdı.. İçime kurt düştü mü, ekstra moralim bozuldu. Ama babamın tanıdığı, "asla öyle bişey yapmaz kızım, bana çekilmesi zorunlu dedikleri dişi bu adam kurtardı, zorunda kalmasa yapacak bişeyi olsa mutlaka çekmezdi" dedi. Neyse içim ferahladı biraz ama gitti giden, dişsiz kaldım. Gene de bu halimle yemek yemeye çalıştım ve yedim ya kendime inanamıyorum :) Yemek yerken de bi baktım kocam kapıdan beni izliyo, gülerek "senin şu halini gören asla 2 saat önce diş çektirmiş demez" dedi, iştah miştah kapanmıyosa benim suçum ne kardeşim acıkmışım yedim, bi de alay konusu oldum dişsiz canavar diye :)))

2 yorum:

selinka dedi ki...

öncelikle gecmiş olsun.nekadar şanslısın 30 yaşında nerdeyse 1 diş kaybetmişin biz neyapalım.11 yaşımdan beri dişçilerdeyim yılda mutlaka 1 gere ziyaret eder bakım yaptırırım yoksa oda elimdekileride kaybetcem diye korkuyorum.sende benim gibi nerenle ugraşacagını şaşırttın.hele bir 35 i geç bir cocuk daha şaftın tamamen kayar.valla ben ki cok beceriki oldugumu söylerler 2.cocuk beni bile şaşırttı.hani yaşım gecmeden olsun arkadaş gibi büyüsün dedim.ama bu kadar zor olacagını bilemedim.yalnız olunca cok zor kayınvalideyok,anne yok,gurbettesin,koca yok olsada kafa tutar alışmamış hayatında hiç eş sorumlulugu almamış.kadın herşeyini hep kandi halletmiş1.bebektede cocuk nasıl büyümüş haberi yok.ikincide tabi seninde pilin bitince oflamalr,sinirleri bir gör canım.valla yaşım genc olsaydı mutlaka ara verir 7-8 yaşında yapardım.ama malesef 37-38 de olmuyor.neyse canım diş filan gecer kendine iyi bak.özellikle allah hiç kimseye düşürmesin.sevgiyle mutlu kal

mariposa dedi ki...

Sağol canım, şimdi iyiyim yarın tekrar gidicem diğer dolgu ve kanal tedavisi var. 1 ay sonra da çekilen dişin yerine yenisi yapılacak.

Ben de peşpeşe ikinci çocuğu düşünüyorum yoksa bu sıkıntı birdaha çekilmez. 6 ay sonra filan düşünüyorum bakalım. Kayınvalide kaçmadan ikinciyi de yapmak lazım :) Ben çok sıkıntı çekmiyorum aslında Allah var, yani çocuğu olup da sıkıntı çekmeyen yok. Evde tam gün yardımcım da var, ben yokken kayınvalideyle ikisi hem çocuğa bakıyo hem evin işini yapıyo. O nedenle çok yıpranmadım ama eski yaşantımla da kıyaslanamaz. Dün hortlak gibiydim mesela:) Bu arada sevgiyle mutlu kal lafına bayılıyorummmmm, vercek bu kadar güzel cevap da bulamıyorum :) Öptüm canım...