31 Ocak 2014 Cuma

Koca beyle barıştık...

Efendim gene uzun bir süre olmuş yazmayalı. Koca beyi 2 aydır eve almıyordum ya, en sonunda dayanamadım. Çocuklar baba gitme diye ağladı, koca beyin hal ve tavrı da düzelmişti zaten, tekrar pişman olduğunu ve barışmak istediğini söyledi. Geçen hafta sonu affettim. Ama sonun sonu yani, artık tek bir şansı daha yok, bunun da farkında zaten. Bakalım gittiği yere kadar gitsin. Şimdilik bir sıkıntım yok ama Allah var yani istediğim gibi davranıyor. İçki içmiyor, eve ve çocuklara yardımcı filan.

Herneyse, 68 kilo yarım aşağı yarım yukarı devam ediyorum. mail adresimi aldım, herşeyi denedim ancak delimariposa80@gmail kalmış :))) 

Artıkın havadan sudan ve genelde (hala kabul görürse sevgili Terazi) cafemblogumuza yazıcam. Beni de aranıza alın valla daha sık yazıcam:))

Belki kendi bloğumu kapatırım yahut geçmiş kayıtlarımı silerim. Çok şey deşifre etmişim :)) Öptüm herkesi

4 yorum:

sule m dedi ki...

Sevindim haberlere.

Terazinin emailine,gmailine yazi ver.Ondanda su sira ses cikmiyor.
Hadi görüsmek üzere,cafemize bekliyoruz.Sevgilerle

mariposa dedi ki...

Yazım ama valla dediğin gibi dönmedi :) Ben de toplu eyleme katılıcam ha,yaza kadar 60 olmam lazım. :)

Terazi dedi ki...

Canım kararın hayırlı olsun.

Cafemblog için yazar davetini, yazında bahsettiğin mail adresine mi göndereyim.

ipkery@gmail.com adresine tekrar yazar mısın?

mariposa dedi ki...

Yazar davetini aldım da yazdım bile :))

Çok teşekkür ederim öpüyorum seni