26 Ağustos 2013 Pazartesi

7.hafta sonucu: 66,2

66 oldum sayılır artık:))) 71,4 ile başladım 7 haftada yaklaşık 5 kilo vermiş oldum. Aslında ortalamaya bakarsak haftada 1 kilo bile değil ama olsun, yavaş olsun benim olsun :) Cuma günü sabah 65,9u gördüm ama cumartesi sapıtınca pazar dikkat etmeme rağmen gene de 65i tekrar göremedim, inşallah pazartesi size 65li bir rakam yazıcam.

Botoksum çook güzel oldu arkadaşlar, hem pek belli değil hem de kırışıklıkları oldukça azalttı. Özellikle gülerken oluşan kaza ayağı ve yanak üstü kırışıklıkları var ya, onlarda çok etkili oldu. Ben de özellikle onlardan şikayet ediyordum, fotoğraflarda filan belli olmaya başlamıştı. Şimdi yüzüm parladı :)))

Cumartesi günkü maceram ise, eşimin kuzeninin çocuğu için yapmış olduğu sünnet mevlütüyle başladı. Gittim, 1 peynirli pide yedim, baklavadan filan yemedim. Nası olsa bugün mayalı yedim şişicem diye akşam da oldukça götürdüm, bi de bekunis yutarım sabaha bağırsaklar boşalır diye düşünmüştüm ama olmadı:))) Neyse artık, ara sıra böyle sapıtmaların en azından benim bünyeme iyi geldiğini düşünüyorum, metabolizma şaşırtmaca olayı yapıyorum, ama bu şaşırtmaca 2 günden fazla sürerse en son şaşıran tartının ibresi oluyor benden söylemesi :)))

Evlerine gittiğim kuzen ve kardeşi kısa boylu ve kiloluydu zaten. Ne zamandır da görmemiştim. Aman Allahım, çoook fena olmuş ikiside. Birinin çocuğu 11 aylık, diğeri 3,5 aylık. Ama ikisi de kilo vermek bi yana artık üzerine kaç kilo koymuşlar bilemiyorum. Sevgili arkadaşlarım, bunlar bizim akrabalarımız olmasına karşın azcık kilo verin diyemedim. Millet de bize diyemeyip arkamızdan çook fena çoook diye konuşuyodur. Lüften rica ediyorum kendi boğazımıza ve birbirimize sahip çıkalım, yemeyelim, ideal olamasak bile hafif kilolu mertebesini geçmeyelim.

Cuma günü eskiden birlikte çalıştığım mesai arkadaşlarımdan biriyle denk geldik. Çok samimi değiliz, kendisi de bir erkek. Mariposa hanım, naaptınız neettiniz müthiş bir değişim var farketmemek mümkün değil, napıyosanız devam edin dedi. Demek ki farkediliyor artık yavaştan. 6 kilo daha verdim mi benim işim tamam. Hatta 7 kilo yapıp 59-60 arası sabitlersem benden iyisi olmaz... Yavaş olsun kesin olsun, 6 hafta daha böyle devam edebilirim sanırım. Hatta şu kefirli detoks haftasını tekrarlasam da 65i silkelesem mi diye düşünüyorum çünkü o programda haftada 2 kilo gidiyor kesin. 

6 yorum:

ömür dedi ki...

arkamdan değil yüzüme söylüyorlar ne kadar kilo aldın diye
bizim ailede ve eşimin ailesinde herkes fit olunca ben göze batıyorum. iki arkadaşım dışında kilolu arkadaşımda yok
etrafımdaki hemen herkes yiyip de kilo almayan insanlar olunca onların yanında benim moral sıfıra düşüyor
değişimini farketmeleri sana iyi motivasyon olmuştur,boyun kaç cm bilmiyorum ama 66 kiloda iyi görünüyorsan 60 kiloda manken gibi olursun,
yüzünü göstermeden bir resim eklesen de biz de görsek belki bize de motivasyon olur
çok uzun yazdım galiba :)) vel hasıl kelam

tebrikler canım ,kalan kilocuklarda çabucak gider inş.

mariposa dedi ki...

Napıp needip vermek lazım kiloları tatlım, dikkat edersen yiyip kilo almayanlar var ya, çoğu mıy mıy mıy yiyo, yani benim gibi bi ısırıkta yarım ekmek götürmüyo:) yani miktar ve hız olarak bizden daha gerideler, o zamanda yiyip kilo almıyo gözüküyolar.

Resim koymayı o kadar çok istiyorum ki, ama valla tanırlar diye korkuyorum. Belki kellesiz bi tane ekler sonra da silerim :))

ömür dedi ki...

benim kendi bloğuma eklediğim resimde kellesiz zaten :))
ben de pek deşifre olmak istemiyorum açıkçası :))

FERHAN dedi ki...

sonuç çok iyi tebrik ederim:)detoksla birkaç kiloyu ve ödemi atıp sonra da sağlıklı beslenmeye devam edersin üzerine sporu da ekleyebilsen 50lere gelebilirsin süper olur bence sakın bırakma:)

mariposa dedi ki...

Bence de:)))

SKINNY dedi ki...

tebrik ederim. Veridigin kilo bence harika. Bunun icinde birde bayram ve tatil oldugunu dusunursen bence super bir rakam. Botoksun ise yaradigina sevindim.

Ben zayif olanlari gozluyorum hep. Baskalariyla paylasmadiklari onemli kurallari var. Mesela bir hatun ben haftada kere tatli yerim dedi. Tanidigim 4 sene boyunca kilosu hic degismedi. Yani onlarinda belli kurallari var, bizim yanimizda konusmadiklari icin yada partilerde herkes kadar yiyorlar ama evde kontrol altindalar. Yada benim gibi depresyona girdiklerinde yemek yerine sorunlariyla yuzlesiyorlar..