21 Şubat 2013 Perşembe

Detoks sonucu

Önceki postumda başladığımı belirttiğim detoks programını 5 gün tam anlamıyla yaptıktan sonra ufak bir operasyon geçirmem neticesinde bırakmak mecburiyetinde kaldım. Bırakıp da coşmadım ama gene dikkat etmeye devam ediyorum. 5 gün sonrasında 68 kiloya düşmüştüm bile. Bugün itibariyle ise 67,5 kiloyum. Bugün öğlen biraz kaçırdım, biraz da aburcubur oldu ama akşam az yiyerek veya yemeyerek idare ederim diye düşünüyorum. Spor bu süreç boyunca hiç olmadı, yapamadım. O nedenle kendimi çok başarılı buluyorum.


Koca beye gelince, sevgililer günü benim için çok farklı geçti. Detayları tam olarak yazamayacağım, çok özel konular olduğundan yazamayacağım yani. Ama kabaca anlatırsam; gündüz devasa bir çiçek geldi. Çok sevindim çünkü koca beyle sorunlarımın üstesinden gelmek istiyordum. Benimle konuşurken, arkadaşlarıyla konuştuğu zamanlardaki gibi kahkaha atmasını sağlamaya karar vermiştim. Adam benle konuşurken tamamen ruhsuz, öyle tanımadığın insanla konuşur gibi konuşuyordu. İlgisizliği de had safhadaydı, benim anlattıklarımı dinlemiyor, kendini anlatmıyor,ööle televizyon izliyordu. Yanımda ama değildi. İşte bu durumu aşmak istiyordum. Akşam yemeğinde üyesi olduğu bir grubun toplantısı olduğunu biliyordum o nedenle geç gelmesini kabullenmiştim ama saat 3te döndü. Üstelik beklediğimi bildiği halde... Onu beklerken kesin kararımı vermiştim, boşanacaktım. Geldiği zaman sordum, seni beklediğimi bilmiyormuydun diye. Bildiğini ama gelmediğini söyledi. Ben ağlamaya başladım ve bu durumu kabullenemeyeceğimi, onunla durumu düzeltmek istediğimi ama mümkün olmadığını anladığımı söyledim. O da beni kaybetmekten korktun di mi diye sordu. Evet, gerçekten korkmuştum. Onu önemsemediğimi, artım sevmediğimi ve gıcık kaptığımı düşünürken aslında onu kaybetmek istemediğimi farketmiştim. İşte sen bana 2 senedir bunu yaşatıyorsun, son 1 haftadır sana bilerek ilgisiz davranıyorum, hiçbir şekilde sana önem vermedim, dinlemedim, konuşmadım. Yapayanlız hissettin değil mi diye sordu. Beni anladın mı artık, ne kadar acı çekiyorum ben, acımı sen de hissettin mi dedi. Seni üzdüm ama benim için üzüldüğün için ben şu anda inanılmaz mutluyum. Bugün miladımız olsun gel en baştan başlayalım dedi. Evet onu anlamış ve ne demek istediğini hissetmiştim, bir anda ona karşı tüm gıcıklığım gitti. Kafama dank etti, evet ben bu adama yanlış yapmıştım...

Sonra sarıldık barıştık, her ikimiz de hatalarımızı tekrarlamayacağımıza söz verdik. Hikaye de kötü sonla bitmekten kurtuldu (İnşallah yani.

Anlaşamıyoruz demiştim ya, artık anlaşıyoruz. Benim için yıpratıcı bir deneyim oldu ama galiba böyle olması gerekiyormuş. Ona kızgın kalmak bile beni yoruyordu, ben de rahatladım nefretim geçtiği için.

Artık mutluyum, küçük sorunları dert etmiyorum. İlk başta belirttiğim küçük operasyon da kocamla sıkıntılarımı aşmamda yardımcı olacak umarım. Bundan da ne kadar utansam da ayrı bir postta bahsedeceğim. Belki benim gibi kocasıyla (!)sıkıntı yaşayanlar vardır da benden ibret mi desem ders mi desem bişey alır yani..

1 yorum:

Terazi dedi ki...

Canım merhaba,

Ne zamandır okuyamadım seni.. . Okuma listemde kayıtlısın ama son iki yazın düşmemiş listeme nasıl olduysa... Tesadüfen girip baktım da gördüm yazılarını...

İki kere geçmiş olsun. Çok etkilendim yazından... Çok şey var söylenecek ama şimdi vakit yok yazmaya hem de çok güzel bir yere gelmiş, konuşup bozmayalım büyüyü...

Her şey gönlünüzce olsun.