18 Eylül 2012 Salı

Gene insan oldum:))

Kıtlıktan çıkmış, hiç açıkbüfe hizmet veren otel görmemiş(!) bir insan olarak 7 gün çıldırmışcasına yemek yedikten sonra alınan kiloların tamamı dün sabah itibarıyla gitmiş ve 68,2 kiloya ulaşmış bulunmaktayım. 1 haftada gelen yaklaşık 10 günde gitti. Ben kendime 2 hafta tanımıştım, süper oldu bu.

Amaa... Evet, herzamanki gibi bir amam var:) Dün akşam yemeğe davetliydim 1 tabak mantı, dolma, turşu ve dondurma hüplettim. Geri dönüşü 1,5 kilo oldu. Biliyorum ki bu sadece su, mayalı yediğimiz zaman ertesi 2 gün vücut su tutuyor. Ben de iyice su tutsun diye 2 tane salatalık turşusu yedim:) Bişey olmaz de mi:)))

Pazartesi sabahı 67,9 rakamını görmeyi hedefliyorum. 67li rakamları görmeyeli heralde bi 3 sene var. O zamanki denememde 68den teğet geçip geri dönmüştüm. Bu sefer olacak inşallah

Ama kendimle ilgili paylaşmak istediğim bir husus var. Evdeyken ve diyetteyken çok nadir sapıtırım. Ama bi yere davetliysem, açıkbüfe olayı varsa asla kendimi tutamıyorum. Tabağı salatalarla doldurup doymaya çalışma denemem de oldu ama asla işe yaramıy, sanki dışarı davetlerde filan otokontrolümü tamamen kaybediyorum. Bunun altında muhakkak bir psikolojik neden olmalı. Mehtap Hoca'nın dediği gibi önce beyne detox lazım ama bu hususta yapamıyorum. Benimle aynı dertten muzdarip olanınız var mı? Bi de bunun için hipnoz, psikolog vs gibi uzman bir kişiden yardım almalı mıyım? Çünkü bu huy beni çok rahatsız ediyor.


"Bu yemeğin tadını biliyorum, yiyerek dünyadaki bütün yemekleri bitiremem, bu defakini kaçırsam bi sonrakini yerim" sürekli kendime bunu telkin ediyorum, aile içindeysem ya da tek başınayken işe yarıyor ama sorunumu çözemiyor maalesef :)))

6 yorum:

öz'üm dedi ki...

şu an 104 kg yım...tabırı caızse kıçımı bıle kaldıramıyorum...ve dıye yapan bunu cıddıye alanları okuyunca gıcık basıyo bana:)))))

mariposa dedi ki...

Özüm bitanem, 104 de çok olmuş yaw:) En son 89 filandın yani ben öyle söylediğini hatırlıyorum. Hadi seni sikeliyorum, kendine gel güzel arkadaşım.

öz'üm dedi ki...

SON YAZIMI OKU...SILKELENECEK HALIM MI VAR....KOCA KANTINI YEDIM BEN:))))

... dedi ki...

Cancagizim,
psikolojik nedenleri muhakkak vardi, ve bilimsel bir adi da bu durumun, durumumuzun.
Sanirim olayin kaynagina inmemiz gerekiyor."Diyete, zayiflamaya karar verdigimiz gune"
Bence ne olduysa o gun oldu. Once, nasilsa yarin yiyemicem , yedigim kardir dedik.
Sonra yarin oldu, nasilsa evde yiyemiyorum, sadece disarda bozsam bisey olmaza getirdik.
Ve bu boyle devam etti gitti.
Soyeldiklerinin aynisi bende de var.
Su aralar yine duruldum. Canavar meselesi iste.
Canavar!

SKINNY dedi ki...

psikilojik nedenler yuzunden ne hallere geldik. Sizdekinin tam tersi bende..Bende evde cok yerima. Disari cikinca giydigim kiyfetlerim genelikle bana dar geldiginden partiler de hic yiyemem. Insanlar konus hosbes derken yemek konusu aklima gelmiyor.

mariposa dedi ki...

Bunu araştımak lazım ama yaa:) Nedir bu manyaklığım nedir bu pisboğazlığım:)