25 Şubat 2011 Cuma

Geçmiş sevgililer günü

EE 2 aydır yazmayınca ne yaptım ne ettim haberiniz yok. Aklıma gelenleri kısa kısa paylaşayım. Sevgililer günü mevzuuu... Sevgiliyken(yani kocasından sevgilim diye bahsedenlerdenseniz bu ifade garip gelebilir, ben de ara sıra gaz olsun diye sevgilim diyorum ama artık kendisi kocam, duruma göre kocacım, koca bey veyahut koca odun :)) çok önemliydi(hoş sadece 1 kez sevgiliyken sevgililer günü denk geldi, hemen evlendik:) ama şimdi yemeğe gidelim mi, evde mi takılalım, boşver hediyeyi şeklinde yaklaşımlarda bulunduk ikimiz de. Tabi mübarek güne denk geldiği için, bunu farkettiğimiz anda dışarı da çıkmaktan vazgeçtik.

Hediye almayalım diye konuşmuştuk, gerek yok zaten o beni alışverişe götürüyo ben ona istediği bişeyi alıyorum. Bari birbirimizi kandırmayalım herkes istediği şeyi kendine alır dedik. Amaaa ben 1 ay öncesinden planımı yapmıştım. Hayatımda ilk defa kişiye özel hediye hazırlattım. 100 fotoğraflık aşkımızın albümü... Tanıştığımız andan itibaren neler yaşamışız kısa bir özet gibi. Resimleri seçtim, alt yazılarını hazırladım, sıraya koydum olmadı baştan yaptım, sıra kayboldu site çöktü kafayı yedim yani hazırlaması hakikaten uzun sürdü ama emeklerime değdi. Süpriz yaptım hiç habri yoktu görünce şok oldu. Gözleri dolu dolu sayfaları çevirdi ve şimdiye kadar bana verdiğin en güzel hediye, seni çok seviyorum karıcığım dedi. Meğersem kocamı mutlu etmek basitmiş, sadece düşünceli olmak ve süpriz yapmak gerekiyormuş. Üstelik de pek bir maliyeti olmadı, bi kazak parasının yarısı bile değil.

Bu ağlaşma sarılma faslından sonra günün önemi nedeniyle kendisinin en sevdiği yemek olan incik haşlamayı da dayadım, kendinden geçti :))) Hem yemekyiyip hem de nasıl hazırladın yaa diye sorup durdu :)

Ama söylemek istediğim bişey daha var, bu albüm iyi hoş da kişinin geçirdiği evreler adamın suratına tokat gibi çarpıtor. 4 yılda yıpranmışım vallahi :) 10kilo fazla, biraz gözaltı torbası, biraz yüze gelen olgunlaşma ifadesi derken tekrar kendime özenmem gerektiğini farkettim. Kocacık da rejime başladı :) Bi de kuzucuğum doğduktan sonra kocamla ikimizin fotoğrafı hemen hemen hiç yok, bikaç tane üçlü foto, bayağı anne-kız veya baba-kız foto ve zebil gibi kızımın tek fotoğrafı mevcut:)
İkinci bir albüm yapmaya yetmez yani :) Bu da kendime ve henüz farketmediyseniz size not olsun, kocalarla başbaşa fotoğraf çektirilecekkk :))

1 yorum:

öz'üm dedi ki...

güzel bir svgililer günü olmuş.kocalarında süprize ve ilgiye ihtiyaçları var.en güzelini yapmışsın..