16 Haziran 2010 Çarşamba

Sabah süprizi

Dün akşam babam bir iş için yazlıktan Ankaraya geldi, akşam yemeğinde tabiki bizdeydi. Gece kızım dedesini bırakmak istemeyince bizde kaldı, halbuki annemlerin evi arabayla 5 dakika mesafede, daha önce hiç bizde kalmayan babam da torununun uğruna kabul etti:) Sabah erken gitmesi gerekiyordu. Ben saatimi 7ye kurdum. Saat 7.15te kocacık uyandırdı beni. (Kocacık dediğim zaman mutlaka güzel bişey yapmıştır, anlatmaya başlıyorum:)) Erkenden uyanmış, sofrayı hazırlamış, peynirli omlet yapmış, hazırladığım köfteleri kızartmış, çayı demlemiş, hazır sofraya beni uyandırdı. Bi kalktım, babam giyinmiş kuşanmış salonda oturuyo, eyvah dedim ben nası yetiştircem kahvaltıyı adamı da geç bıraktım. Sonraaa, mutfağı bi gördüm, kocacık kasım kasım kasılıyo nasıl olmuş diye:) Babam da neler düşünmüştür, bizim kız yatıyo, kocası sofra hazırlıyo. Ama valla çook istisnai bir durum, damat ya, hürmet gösteriyo. Aferin ama, ummadık taş baş yarar misali çok şaşırttı beni. Sonra babamı hemen eve bıraktı geri döndü, saat 8de evdeydi yani. Ben de o sırada işe gitmek için hazırlanmıştım. Bebek de uyumaya devam ediyordu. Biz de karı koca yorum yaparak sabah haberlerini izledik, sohbet ettik. Ya düşündüm de ne zamandır böyle bişey olmamıştı. Hep ben kızın peşinde koşuyorum, o nedenle hafta içi kahvaltı hazırlamaya hazırlasam da yemeye fırsatım olmuyor. Kocacık da bi şekilde kendi başının çaresine bakıyor. Ama bu sabah çok güzeldi, özel birşey olmamasına rağmen çok mutlu oldum. Bazen herkesin yaşadığı normal sabahlar çalışan çocuklu kadınlar için çok büyük bir lüks oluyor.

Herneyse, mutluyuz muhabbetliyiz...:)

5 yorum:

kara kitap dedi ki...

allah muhabbetinizi arttırsın. :))

TUĞBA dedi ki...

ne güzel..

mariposa dedi ki...

Kara Kitap: Aminn :)

Tuğba; İnşallah bu uyum bikaçgün daha devam eder:)

TUĞBA dedi ki...

nerelerdesin?çoktandır yoksun.
umarım her şey yolundadır

mariposa dedi ki...

Yok Tuğbacım herşey yolunda değil... Az sonra yazıyorum :)