20 Ocak 2010 Çarşamba

Herşey yarım kalıyor...

Sinir oluyorum kendime, boğazıma hakim olamıyorum. Sözde diyet yapıyorum ama "bugün arkadaş öğle yemeğine kebapçıya davet etti" ya da "akşam annem bana tatlı yapmış" muhabbeti çok sıklaşmaya başladı. Evet dengeliyorum, öğlen çok yersem akşam az yiyorum ama olmuyor işte. Kilo vermek için yemekleri azaltacaksın, tatlıyı da bi çatalla sınırlı tutacaksın en fazla. Ben ara sıra normal insan gibi yiyince kilo veremiyorum. Az yemem gerek... Spor desen şu sıra elimi oynatacak halim yok, bebiş gece mesaisine kaldığı için işe bile sürünerek geliyorum.

Bir kuzenim var, inceciiiik, ya ne var yeme diyor, okadar kolay ki onun için yememek. Kadının canı istemiyor, azıcık zora gelse işleri yoğun olsa istem dışı kilo veriyor, strese girse tıkanıyor iştahı kapanıyor ama güzel yemeklere denk gelirse de hiç kaçırmıyor benden çok yiyor. Benim hayatta iki kere kısa süreli iştahım kapandı, biri işe girmek için mülakat sonucunu beklerken, diğeri de doğum yaptıktan sonraki 20günlük lohusalık depresyonu. bunun dışında ne kadar hasta olursa olayım ya da mutsuzluk stres yememe mani olmadı :)

Şimdi 40-42 bedenim, 40lar sıkıyo, 42ler bi garip duruyo, 40 bedenler sıktığı için yan simitler fışkırıyor :) o nedenle 3 kiloyu verirsem 40lara normal şekilde sığabilip evdeki biryığın para döküp aldığım markalı çeşit çeşit pantolonlarımı kullanabileceğim. Her gün forma gibi aynı şeyleri giymekten kurtulacağım. İnat ettim ne kadar aynı şeyi giymem gerekse de 40dan büyük beden almayacağım, bu da benim cezam olsun:)

5 yorum:

selin dedi ki...

ya inanmıyorum mariposa bende aynı durumdayım benim ki 70 mişe kelepce taktı gitmiyor,inmiyor,ne yesem derdi yetmez gibi birde zayıflamamk insana yıkımgibi geliyor.bende sinirlendikce buzdolabına yapışıp dertlendikce kiloalanlardanım dur diyemiyorum.sen yine tatlı denemleri filan yapıyormuşun ben birşey yapmadıgım halde takıldı kaldı bende 64 istiyorum ama bilmem ne kadar başarırım.6 kilo benim için hayal gibi.benim sinir kaynagım eşim.hem yanımda cokyiyor hemde sinir ettikce azıp gidiyorum kilolarla bilmem belkide bir kasti vardır.bende 40-42 arası kaldım.bakalımehtapın diyetin2 haftasındayım nasıl gitcek21 gün sonra belli olacak.bende iple cekiyorum.sanada moralini bozma düzelecek inş.sevgiyle kal selinka

mariposa dedi ki...

Ay bu kadar aynılık olur yani, ben 71 kiloyum benim ideal kilom da 64. 6-7 kilo fazlam var ama ilk etapta 3 kiloya fitim:)) Benim açlık duygusal falan değil, gayet acıkıyorum yani:) Ayrıca da diyet miyet hak getire, sen gene ikinci haftaya kazasız belasız gelebilmişsin, ben ilk haftada 3kere fire verdim. Hayır demeyi öğrenmek gerek, öpüyorum canım, gelişme olursa yaz bana da gaz ver :)

DaiSy dedi ki...

Mariposa sen LPG'ye mi gidiyordun? Nerede gidiyorsun?

mariposa dedi ki...

Evet gittim canım, kocam çok sıkılaştığımı söyledi, selülitlere de biraz etkisi oldu ama kilo veremedim maalesef. Tunalıda bi yere gittim iş yerime yakın diye. missu güzellik merkezi, internetten bakabilirsin.

selinka dedi ki...

nerelerdesin mariposa.özledik yazılarını.sevgiyle kal.