16 Ağustos 2009 Pazar

Hafta Sonu Eziyeti



Önceki yazımda belirttiğim üzere diyetteyim. Çalışan bir bayan olarak hafta içi benim için çok daha rahat geçiyor, öğle yemeğim çeşit çeşit hazır, istediğimi-uygun olanı seçiyorum. Saati belli, ara öğünlerimi filan ayarlayabiliyorum. Ama hafta sonu evde küçük bir cadı ve iştahlı bir kocayla çok zor geçiyor. :)

Ama gene de başardım ve diyetimi bozmadım(sayılır). Kendimle gurur duyuyorum, hemen anlatayım, madem gerçek hayatta kimseyle paylaşamıyorum bari buraya yazayım. Cumartesiden başlayayım. Sabah canım kociş sucuklu yumurta istedi. Koca bir tava yaptım 2 yumurtalı-salçalı ve tek bir lokma yemedim. Penir ekmek domatesime dayandım :)

Öğlen vakti gene acıkma belirtileri gösteren kocama büyük bir tabak makarna yaptım, hem de tereyağlı domates ve küçük kuşbaşı etli, oof of mutfağı sardı vallahi koku, ama tadına bile bakmadım nası olmuş diye, paşa paşa zeytinyağlı fasülyemi yedim. Akşam ise yemek yiyemeden misafirliğe gittik, giderken de elimiz boş olmasın diye çikolatalı-karamelli pasta aldık. Orda da iki çeşit börek, bi de elmalı pasta vardı, hiçbirini yemedim, açlıktan bayılacaktım kendi getirdiğim pastadan bi çatal yedim, çok ısrar ettiler ama kandıramadılar beni, en sonunda domates salatalık peynir biraz da ekmek getirmek zorunda kaldılar:)

Pazar da kahvaltıda omlet yemedim, öğlen tereyağlı-salçalı et yemeği yemedim, akşam da kocam dışardaydı, ben de rahat rahat çorbamı içtim :)

Yani AFERİN banaaaa....

Ben daha önce hiç böyle olmadım, hiç dayanamazdım, bişey olmaz diyenlere ay peki o zaman azıcık yiyeyim derdim. Teşekkürler mevsimlerdenroma.blogspot.com , bana gereken gazı verdi, yol gösterdi. Link eklemeyi henüz bilmiyorum, bilsem hemen ekliycem

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Sevgili Mariposa (Eli sopalı komutan)
Aferiim sana. İyi dayanmışsın koca hafta sonu. Şimdi önümüzde bu akşam var. Onu halledeceğiz.. Sonra sonrayı sonra konuşuruz. hadi bakalım kolaygelsin bize.
:))